Dik(ker) zijn en chaps dragen.... moeilijk??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 13:07

ik pas precies in de standaard laarzen, die plastieken dus. MEet chaps heb ik dan al maat XL. dus ik heb mij wel eens afgevraagd hoe 'dikke' mensen dan wat vonden. Verder heb ik met mijn leren laarzen wijdte wijd, dus al die dikkerds in Nederland?????

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.



germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 13:51

Dan maar hopen dat het past, ik heb van chaps (merk weet ik niet) ook maat XL, en ik heb kuitomvang 37 cm!!!!!
Daarom zou ik echt goed zoeken als ik jou was. Ze zijn er wel, ook rubberen laarzen, want ik ken iemand, en die past niet in een 18 inch zadel,en zij heeft ook passende broek, chaps en plastiek laarzen, maar waar ze die dingen gekocht heeft????

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 13:58

Ze had het ergens in Brabant gekocht toen ze op vakantie was, en ze komt uit Hoogezand, dus direct helpen kan ik je ook niet.
Verder is 40 cm niet echt dik voor kuiten als je 1.80 bent. Hoe vinden mannen dan chaps??? die zijn langer en hebben dus ook dikkere kuiten.
Ik zal eens wat zoeken voor je, misschien in Duitsland ofzo, zal wat websites afgaan.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:06

Bij www.rijlaarzen.nl hebben ze chaps maar XL met een kuitomvang van 42 cm. De grootste die ik tot nu toe heb kunnen vinden.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Mandy73_unes, S_Figo en 30 bezoekers