ik zoek een foto van Slagharen-paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

ik zoek een foto van Slagharen-paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 16:52

Van een paard dus uit de westernshow van Ponypark Slagharen.
Het gaat om El Paso, een bruin-bonte hengst (met erg lange en volle manen) die lang in de western-show heeft meegelopen.
Aangezien er hier heel wat mensen zijn die het iig kennen, wie weet is er iemand wie dat heeft.
Zelf heb ik ook wel behoorlijk wat foto's uit de show, alleen kwam ik erachter dat El Paso nergens op stond... Alleen foto's uit de wei, en waar ik er zelf op rijd, maar niet dat ie in dé hal in actie is, dat zou ik toch wel leuk vinden!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes van Nadia

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 14:30

Helemaal niemand ooit foto's van de western-show gemaakt dan...?
Pleace, al twijfel je of denk je dat hij er niet opstaat ofso, zet het hier maar neer!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, ABC_Pony, Miiej, Poekkie, Pova, Rainer, SANEX en 74 bezoekers