doen jullie paarden ook zo debiel??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

doen jullie paarden ook zo debiel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 11:10

Doen ze ook zo achterlijk nu ze op het land staan?
Polly kan gewoon niet meer normaal doen, ze schrikt ineens overal van, terwijl dat vroeger absoluut niet zo was, ze is alleen maar bezig met steigeren en bokken en zoeken naar dingen waar ze van kan schrikken.
In het begin was het na het eerste galopje over, maar nu wordt het alleen maar erger. Ze heeft nu bedacht dat als ze vlak langs de weg lekker overdwars gaat staan en dan gaat steigeren naar me (ff voor de duidelijkheid, tis een shet en ik zit er niet op). Ik heb haar laatst al een knal verkocht, doe ik eigenlijk bijna nooit maar ze was zo gevaarlijk aan het doen, en daar schrok ze wel van maar 2 tellen later ging ze net zo hard door.
Een vriendin waar ik het mee had besproken begreep er niks van, haar paard is nu juist superbraaf.
Mennen doe ik niet meer, straks gaat ze datzelfde kunstje voor de kar uithalen, moet er niet aan denken Scheve mond .
Wat kan ik nou het beste doen, laten staan, maar ze moet er toch uit, en een beetje beweging kan gezien haar huidige omvang ook geen kwaad Haha!
Heeft iemand tips voor me??

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 11:52

Ze staat idd dag en nacht buiten en meet poetsen ed is ze juist superbraaf, maar hb het lef om met haar te gaan lopen Frusty
Maar goed het zal er wel bij horen, kan me herrinneren dat ze vorig jaar ook zoiets had maar om het lentekolder te noemen, mm nee Knipoog Ze heeft het namelijk vorig jaar bijna de hele zomer gehad tot ik pionnen heb gekocht en daar een bakje mee heb afgezet in het grooooote land en daar met haar aan de slag ben gegaan, en flink werken }> Flink dressuur, aan de hand, om de dag springen, veel verschillende figuren vragen, en buiten uitstappen Cool Toen was ze ineens braaf maar o wee als je een dagje vakantie gaf en gewoon lekker naar buiten ging, geen houden aan.
Maar helaas kan dat hier niet omdat het land veel te ongelijk is. Kan wel naar de bak gaan maar das een half uur lopen en dan is het wel bijna over Frusty
Fietsen heb ik afgeschaft nadat ik 2x op mijn bek heb gelegen omdat ze zogenaamd ergens van schrok en bovenop me sprong Gaaaap
Ga straks wel weer lopen, ben benieuwd...

Bedankt voor de reacties, van Isolda had ik idd gelezen.. Zou ook bijna tasjes van haar maken maar uit een minishet komen er niet zo veel }>

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers