trappen tegen de boxdeur.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

trappen tegen de boxdeur.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 20:55

Mijn paard wordt op stal steeds vervelender, hij schop uit ongeduld tegen zijn boxdeur.
Hij begon ermee als hij me 's morgens hoorde (badkamer vlak bij de stal), zo van schiet eens op ik wil eten! Ik heb me er nooit door op laten fokken ofze, ik ben nl niet zo'n verwennerig typ. en hij krijgt heus zijn aandacht wel!

Hij gaat er nu steeds meer mee door, begint nu vaak al als hij er net weer in staat.

Hij staat overigens niet uren op stal hoor, ik voer altijd rond 8.00 uur en vlak voor ik de deur uitga dan gaat ie de wei in. meestal gaat ie rond een uurtje of 1400 in de bak (anders vreed ie zich een koliek). 's avonds rond een uurtje of 1800 gaat ie weer op stal en krijgt dan zijn bix. rond 20.00 een lekkere pluk hooi. en voor ik ga slapen nog een pluk hooi.

dit is in de zomer. In de winter staat hij iets vaker binnen, maar nooit 24 uur!!! en als hij meer op stal staat dan voer ik vaker kleine beetjes.

O ja, er wordt natuurlijk ook nog gereden zowel in de bak als buiten en regelmatig!

hij heeft speelatributen op stal (speelt ie ook mee). Ik denk dat hij het geluid van die klapperende deur gewoon leuk vindt, maar hij maakt zijn hoeven ermee kapot!! en ik wordt er niet goed van, van dat geknal.

Als ik naar buiten roep HEEEEEEE!!! dan houdt ie een poosje op maar begint ie vervolgens gewoon weer van voor af aan.

Ik wordt er knettergek van.

Wie kent dit probleem ook en heeft er iets op bedacht?!!


stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

schoppen tegen de deur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 20:58

Bedankt voor de tips allemaal!

Ik heb een skippybal pal voor zijn deur gehangen, en het werkt!!!
De rubbermat had ik al, maar was ik vergeten te noemen.

Verkopen??? noooooiiiiiiiiit!!! Ik heb heel veel lange onmetelijk zware lange afstanden met hem gereden, hij gaat voor me door het vuur, de band tussen ons is voor verkopen veel te sterk. Wij worden samen heel oud!!
Maar ookal hou je veel van iemand, dan kun je je toch nog wel eens ergeren aan de minder leuke kanten natuulijk.

Overigens is hij de mooiste en sexy "kerel" die ik ken, als hij eens mens was geweest had ik mijn kerel ervoor ingeruild!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, Majabeestje en 42 bezoekers