Verantwoordelijk?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 15:59

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-21 18:30 ]</font>


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 17:25

Citaat:
Op 2001-05-06 17:19, schreef Cowgirl:
Ik zou ook zelf de kosten betalen. Het is jou paard en jij blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor je eigen dier.



Dat is eigenlijk niet helemaal waar. Hij is van mij, maar op het moment dat ik niet aanwezig ben leg ik de verantwoordelijkheid bij iemand anders neer... Als een meisje met mijn paard zomaar een weg over zou steken,er komt eenauto aan die toeterd en mijn paard schrikt,hij gaat er vandoor en zij valt eraf! Enze komt in het ziekenhuis ben ik niet verantwoordelijk!! ik kan er toch niks aandoen dat zij in ene die weg over stak. ( even als voorbeeld hoor) je kanhet wel weer terug halen bij de verzekering maargoed! Ik ben ook anderhalve week geleden van een paard gevallen wat eigenlijk niet mijn schuld was en ik was niet de eigenaar, degene van wie die was heeft toch ook niet de ziekenhuis kosten betaald???


Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 19:11

Het gaat er niet om DAT ze moet betalen, maar ik vroeg me af of je het kon vragen!en hoe jullie ermee om zouden gaan. Het meisje was trouwens 16 en ze rijdt normaal nooit op bram,maar nu omdat ik er zelf nog niet op kon en mijn bijrijdster er was niet dus zij bood zelf aan om erop te gaan, en dan vind ik dat ze ook zelf moet opzadelen en afzadelen. Normaal gesproken als iemand anders hem rijdt zet ik hem zelf op stal,omdat hij zo keihard zijn stal in raced en bij mij doet ie het als enige niet.Maar nu kwam ik terug met eten en zij kwam aanrennen dat hij was blijven hangen en de rest!...Dus vandaar

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 19:51

Citaat:
Op 2001-05-06 19:34, schreef runningkawa:
Citaat:
Op 2001-05-06 19:11, schreef #Ymke#:
Normaal gesproken als iemand anders hem rijdt zet ik hem zelf op stal,omdat hij zo keihard zijn stal in raced en <B>bij mij doet ie het als enige niet.</B>


dus je weet zelf dus ook al dat hij alleen bij jou braaf zen stal inloopt dus kun je eerlijk gezegt deze situatie zien aankomen.
Daarom sluit ik me ook bij de rest aan.



Dat is dus het probleem , zij zou wachten op mij tot ik terug was, want zij Weet dat hij dat doet! en dan zou ik hem op stal zetten, Maar ze heeft niet gewacht!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 18:13

Suus, ik ben niet even weg gegaan. Ik kan het hele verhaal wel uit gaan leggen,maarja. Zij zei dat ik maar eten moest gaan halen,dan zou zij hem wel afzadelen, ze vroeg of ik hem dan op stal wilde zetten omdat ze weet wat hij doet, zijn stal inrennen dus.

Met mijn bijrijdster heb ik de afspraak dat als ik iets kapot gaat we de kosten delen. Dat is gewoon zekerheid , en ik weet dat zij voorzichtig met de spullen is,en okeej dat er wat perongeluk kapot gaat. Als ik iets kapot maak betaal ik het natuurlijk zelf, dat is logisch.Maar als zij iets kapot maakt delen we de kosten, zij betaald overigens geen bijrijdgeld ofzow. Daarom vroeg ik me af of ik dat ook kon vragen bij dit meisje, dat verder niks met mijn paard te maken heeft. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat iedereen zo verhit zou reageren....

Doei
Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__ en 97 bezoekers