Paardentaxi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 13:10

Wie heeft er hier ervaring met het gebruik van een paardentaxi ? Met name de kosten en adressen van paardentaxibedrijven. Het gaat me om vervoer binnen Nederland. Als ik met mijn paard ergens heen wil ben ik afhankelijk van vrienden van me. Zij hebben zelf ook 2 paarden en een 2-paards-trailer, dus we kunnen ook nooit met alle 3 paarden op stap Huilen . Heeft iemand info voor mij ??

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:18

Ik heb 1x gereist met de paardentaxi Hoorn-Schoorl, op zich best lekker, ze hebben mooie trailers etc...Maar een nadeel is het geld (errug duur, zeker voor de kortere stukjes omdat je een vast bedrag moet betalen en daarnaast nog zoveel cent per km) en dat je niet wat langer (of korter) ergens kunt blijven omdat je een tijd afgesproken hebt waarop je gehaald wordt.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:41

Ik ken iemand die wilde met haar paard op vakantie in N-Drenthe. Vanaf hier, omgeving Utrecht, is dat zo'n 200km. Voor heen en terug zou ze dus iets van FL2000 moeten betalen.

Idd is het voor kleine stukjes niet te doen. Ik zou proberen een goedkopen maar nog wel goede trailer aan te schaffen.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:55

Ik heb één keer geïnformeerd: 30 km: 500 gulden! Sorry hoor, maar dat doe ik echt niet.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:01

Ik heb gebruik gemaakt van logistic horseservice in Harderwijk.
Een paard vervoerd van Harlingen naar Culemborg, dat is een kleine 200 kilometer en heb daarvoor 450 gulden betaald.

Misschien niet goedkoop, maar het vervoer was perfect. Nieuwe, veilige trailer, een chauffeur met ruime ervaring in het vervoer van paarden.

Al met al was het mij het geld zeer zeker waard.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 18:12

Logistic Horseservice is failliet ( waarschijnlijk door die nieuwe trailers Haha! ) Ik had hun 1 x gebeld voor vervoer van Harderwijk naar Den Bosch. Vrijdags heen , zondags terug : F 275,00. Vond ik aardig duur, ik een ander gebeld maar die was 2 x zo duur. Daarom ben ik benieuwd of er nog meer paardentaxi's zijn en wat die kosten.