Wat kost een zomerdeken???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Wat kost een zomerdeken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 14:17

hoi allemaal, Pling

Ik heb een nieuwe zomerdeken nodig, want mijn pony houdt van dekens slopen! Boos! En daar ben ik niet altijd blij mee, want dan kan ik weer een nieuwe kopen! Ik heb er nog wel een maar die is eigenlijk voor de wedstrijden en die is misschien nog wel te dik om voor in de zomer te dragen!
Maar daar gaat het even niet om, want ik wil jullie vragen wat een redelijk goede zomerdeken kost?(in euro) Verward
Hopelijk niet te duur, want zoveel geld heb ik nou ook weer niet, maar dat moet je over hebben voor je pony! Vind je ook niet?

Nou khoor het hopelijk wel van jullie!!!!!

DOEI en groetjes Regina en Mara Party!! Party!! Party!!

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 14:19

Divoza heeft ze voor 60 gulden, maar dan heb je geen schuurvaste, maar eentje die vrij snel stuk is, dus niet voor in de wei. Voor 100 gulden heb je eentje met voering, schuurvast en loopsplit.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 15:53

hoi,

Ik heb een global zomerdeken, hij was iets van 80 gulden ofzo. Erzit geen voering in, ik gebruik em voor de koude nachten (mijn pony heeft een buitenstal). Het is een hele fijne deken, ik heb em gekocht bij Hypo de veluwe.

groetjes anique

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 20:27

De prijs hangt inderdaad nogal af van de eisen die je aan de deken stelt. Ik heb vorige week een waterdichte zomerdeken gekocht (scheurvast met loopsplitten en goede pasvorm). Die kostte 95 euro. Maar dat was zeker wel een van de duurdere. Kijk eens op de site van divoza. Daar hebben ze behoorlijk wat verschillende dekens, in verschillende prijsklassen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 20:56

'k Heb goede ervaringen met een zomerdeken van S&K, deze was indertijd ca. 150 gulden.

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:00

Hey regina!

Ik heb er nog 1 te koop maar die is een beetje heel erg te groot voor Mara! Lachen

Wat wil je voor een deken, gewoon een 'stoffen' of echt een regendichte (dunne) zomerdeken?

Anders ga je een keer bij Harold Zoet kijken, die heeft nu net weer een nieuwe lading zomerdekens binnen!

Groetjes Carlijn