2 ruinen & 2merries samen op het land??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

2 ruinen & 2merries samen op het land??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 12:52

Zou dat samen op 1 stuk land kunnen van de zomer?
ruin1 en merrie1 gaan vaak met elkaar los en stonden vorig jaar ook samen op het land. ruin2 en merrie2 idem. ruin1 en merrie 2 stonden vroeger heel vaak los met elkaar, en de ruinen hebben ook wel eens met elkaar los gestaan, dat was alleen maar dikke pret (helaas met de bijtsporen aan toe). deze komen van de zomer met zn 4-en, merrie1 en ruin1 dag en nacht, de andere 2 alleen overdag.
Zou dit goed gaan???


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 14:08

Maak me het meeste zorgen om mn ruin met die andere dan om de merries met de ruin. Gelukkig is die van mij de grootste en snelste en oudste en meest wijze van de 2 ruinen. En hij gedraagd zich altijd keurig t.o.v de ladies, als hij merkt dat een narrige bui hebben zorgt hij gewoon dat hij niet in de buurt komt.
Ik denk inderdaad als het echt niet gaat dat we de boer maar moeten vragen het land te splitsen, helaas

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 12:02

humm, juist de 'paartjes' gaan zeker goed met elkaar, dus niet op geslacht. hebben besloten om met zn 4-en gewapend naar het land te gaan en het aan te zien, als het echt niet gaat moeten we de boer maar lief aankijken om de boel op te splitsen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, jufjuf en 135 bezoekers