Leren Chaps ik heb ze gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 11:03

En ze zitten heerlijk en ik heb het zelfde gevoel als bij laarsen.

Moet er alleen nog andere schoenen bij maar dat komt wel. Dus voor de gene die twijfelen echt aan aanrader.

Gr Pris

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:15

Welke chaps heb je? Ik heb ze van Tredstep en die zitten ook super. Veeeeeeel beter als mijn leren laarzen die nog ingelopen moeten worden Misselijk

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 15:32

Nee ik heb die echte beenkappen gekocht zo heten ze eigenlijk. Ze zijn net zo stevig als een laars. En als je er Jodpurs onder doet is het net een leren laars en niemand ziet het verschil.

Chaps zijn wel van leer maar heel erg slap zoals stof en daar kan ik niet meer rijden. Ik mis de steun van de laars.

GR pris

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:56

Leuk.. ik wil ook zulke!!!! Waar heb jij ze gekocht? Welk merk en hoe duur? hehehehe Vond ze in de Div. cata. nogwel mee vallen (99,-) Dat kan ik nog betalen.. LOL

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:11

Ik heb chaps met een elastische band erin. Karin heeft ze gezien, eronder heb ik lekker mijn mountainhorse stalschoenen (lees: net bergschoenen) dus het ziet er niet echt uit denk ik, maar het zit heerlijk. Lekker strak, geen gefliep om je been etc. Veel beter dan mijn vorige. Nu moet ik nog nwe laarzen, want met deze (zijn te groot dammit! en daar kan ik een heel Boos! Frusty Extreme duivel verhaal over schrijven) kanik nie top Voltrack, gaan mijn hele hielen stuk enzo. Dus op Voltrack altijd chappies, en op Joopje met laarsjes, al vind ik het steeds k*tter rijden. Ze moeten voor mij echt aansluiten, anders is het nix.
Stom horseland! Begin echt een hekel aan die winkel te krijgen. Ergernis ten top!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 15:02

Laui heb jij die ook bij Horseland gekocht die chaps. Dan heb ik denk ik dezelfde (merk Ken Town)

Ik heb ze dus bij Horseland gekocht in Bilthoven. Ze zijn van het merk Ken Town (hun eigen merk) en kosten fl. 135,00 maar dan is het wel echt leer. Ze hebben ook andere die zijn van leer met een kunststof lage eroverheen dus minder stevig en kosten fl. 69,00.

Gr Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 17:08

KenTauer denk ik Pris! Die van mij zijn zwart, maar als jij kappen hebt heb je dezelfde als mijn vader. Ik heb met rits aan de zijkant, mijn vader aan de achterkant, en dat zijn echt net rijlaarzen, ik heb met elastiek en leer (dubbel) zodat ze helemaal aansluiten. Naja, Horseland sucks wat mij betreft. Maar ja, ik erger me echt kapot aan mijn laarzen, ik ga wel naar een ander dan hoor!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 16:18

Ik geloof datje het anders schrijft maar dat maakt niet uit.

Zijn die dingen niets voor jou dan ???

Gr Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:06

ik wil best laarzen, ik wil zelfs heel graag laarzen, maar bij Horseland is het vastgeroeste idee ontstaan dat ik te grote laarzen moet, nou en daar kan ik niet mee rijden. Dus ik ga nu gewoon sparen voor dure maat laarzen. En die koop ik niet bij hun, maar bij van Huet, zat eerst in zeist en nu in Houten. Die verkopen bijna alle merken op maat. Ik kreeg ook een coating laars aangesmeert, terwijl dat gewoon k*t is, dat slijt nl en worden ze heel lelijk. Zonde vind ik het... *skup* wordt er zo Boos! van...

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:19

Het is ook wat hè......
Gewoon collectief naar divoza! niet dat de service daar zo super is trouwens, je moet die lui echt aan hun arm meetrekken zo ongeveer voor ze je iets kan vragen......zucht...maar ik heb wel fijne laarzen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:21

Nog even: volgens mij is dat merk Kentaur. heb wel eens op een zadel van dat merk gereden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 08:18

Dat wat Laui verteld is ook raar! Mijn nicht heeft namelijk ook een paar laarzen gekocht bij Horseland (inmiddels al weer een paar jaar geleden hoor) en daar hebben ze haar toen laarzen met een te nauwe schacht aangepraat ( Frusty ). Ze kwam er alleen in met poeder, plastic zakjes en laarzentrekkers en met warm weer kon ze er helemaal niet in komen. Ze heeft ook een keer een wedstrijd vijf minuten voor de proef moeten afzeggen omdat die laarzen zo verschrikkelijk begonnen te knellen. Verder kom ik er slechts af en toe omdat ze wel een breed assortiment hebben, alleen moeten ze ophouden met dat overdreven gedoe. ik word er een beetje zenuwachtig van als ze twee keer vragen of ik koffie wil en dan nog vier of vijf keer of ik het wel kan vinden en ècht niet geholpen wil worden. Groetjes..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 15:37

ja, dat heb ik nou ook. IK zie er uit als 15 en toen nog als 13, dus dachten ze dat ik nog wel zou groeien: MOOI NIET DUS... En dus heb ik nu te grote laarzen, en vooral met moeilijkere paarden (en ide heb ik alleen maar tot mijn beschikking) is dat gewoon verrot rijden... Maar ach, ik heb lekker mijn Kentaur (klopt Rieja, is zonder e) chaps. Die zijn wel heel fijn, maar t feit dat ik om Cavallo chaps vroeg en meteen Kentaurs kreeg aangesmeerd irriteerde me ook mateloos!