Oproepje voor mensen die op Zilfia's Hoeve komen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Oproepje voor mensen die op Zilfia's Hoeve komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 21:55

okay ik heb hier een heel vaag oproepje Haha!

Ik had vroeger een "paardrijvriendin" waar ik echt supergoed mee omging, we hadden altijd dikste lol en we hebben veel paarden samen verzorgd.

Op een gegeven moment zijn we elkaar langzaamaan gewoon niet meer gaan zien, geen ruzie gehad niks.

Ik heb haar denk ik 3 jaar geleden voor 't laatst gesproken. Nu hoorde ik via via dat ze op ZH zou staan met een eigen paardje, een Merens, ik vroeg me af of iemand haar misschien kent??

Het lijkt me gewoon leuk om haar weer een xtje te spreken omdat het gesprek daar toen toevallig op haar kwam. De persoon die dacht dat ze een eigen pony op ZH heeft staan wist het niet zeker.

Ik vraag me dus af of er mensen zijn die het wel zeker weten. Ze heet Rosan Veer is en ze is 18 of 19 jaar (eigenlijk best erg dat ik dat nie'eens meer weet) en ze zou dus een Mérens hebben. Ze woonde toen in Lunetten, maar ik weet niet of dat nu nog zo is. Kent iemand haar?/

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:59

hm, zit diep te denken, maar het zegt mij zo niks Verward
Hopelijk heb je meer succes bij de andere ZH ´ers ..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:09

Yep ik ken een merens van iets meer als een jaar. Ik weet niet of zij het is want zij is denk ik geen 18 of 19 jaar?

Helaas was ik het niet echt eens met die mensen want ze gingen er al een zadel opleggen want anders konden ze niets doen met het beest en dat was zonde Misselijk Misselijk . Beest was toen 1.5 jaar oud ?? en het kon allemaal wel grrrrr Boos! . Ik heb het gelukkig nooit gezien dat ze dat deden denk niet dat het echt geaccepteerd zou worden Haha! op stal.

Laat me het maar weten via PB.