stro eter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

stro eter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 17:01

Boos! bonanza is een rasechte stro-eter..
Als je schoon stro erin doet, eet ze AL het schone stro op, na 2 dagen is dat dus op en ligt er vies stro + poep in...
Ze krijgt (volgens mij) wel genoeg hooi..

Alleen nu is het nog erger (over 3 weekjes komt veulen), ze eet schoon stro en vies stro, alleen het poep ligt er nog in Boos!

Wat kun je hier aan doen, ze word er verde niet dik van (dat doet het veulen wel Knipoog )



Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3



Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 13:21

ja daar heb ik eigenlijks niks over te zeggen, zaagsel is ook bijna 2x zo duur als een baal stro...
Maar elke dag uitmesten, tja, ik kom er neit elke dag en Anja ook niet, ze komen nog niet buiten want het gras is nog te nat, vooral nu hetw eer is begonnen met regenen Boos!
Bovendien moet er nu eigenlijks wel stro blijven liggen aangezien ze op springen staat en over 3 weken uitgerekent is, haar uier begint al te zakken enzo en vorig jaar was ze ok 2 weken te vroeg...

Ze heeft gelukkig wel een mat, dus ALS het veulen al in een 'lege' box zal komen ligt ie op de mat, maar er word nu al extra opgestrooit maar dat eet ze nu ook allemaal op Scheve mond

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 17:26

dat is het probleem ook, ze eet het vieze EN het schone, alleen het poep blijft erin liggen Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen en 111 bezoekers