Kosten stalling Anky?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:43

Havel heeft een tijdje bij ANky gestaan, ik geloof dat het toen rond de 2000 euro per week was. DIt heeft de fokker gezegd toen we mijn paard er gingen kopen.



DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:59

sorry, ik heb het verkeerd neergezet, het was als ik het me nog goed herinner 2000 per maand. Nog veel, maar anky zou hem toen rijden, maar hij werd ook vaak door stalpersoneel gereden, daarom hebben ze hem daar weggehaald.

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:42

Zep schreef:
dan zou ze echt geen paard meer in training hebben, dat is dus een indianenverhaal.

Hoeveel het bij Anky kost weet ik niet.

Hier kost het bijna 900 euro. Jan Brink kost net iets minder.


Ik dacht het serieus, ik heb het nog aan mijn vader gevraagd. NU is het al een jaar geleden dat we het aan Dhr Vleems gevraagd hebben, en misschien bedoelde Vleems het in guldens, maar het was wel onredeleijk veel, want ik weet mijn reactie nog.Het is dus of 2000 euro per maand, of 2000 gulden. Havel is daar toen weggehaald,omdat Anky het stalpersoneel erop liet rijden, terwijl het de bedoeling was dat Anky zelf op Havel zou rijden. Dit is trouwens al jaren geleden, dus de prijs zal nog wel fors gestegen zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Brittneyx, joyce83, Oehlala, xJolijn en 165 bezoekers