Leonardo staat in de Paard en Sport!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Leonardo staat in de Paard en Sport!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 09:56

Sommigen van jullie herinneren nog wel die leuke 'toekomstig-kinder'-pony die ik als 2 jarig schuchter beestje als geintje kocht voor mijn pasgeboren nichtje om mijn broer te pesten....
Dezelfde pony die ik op pinkstermaandag dit jaar als zadelmakke kinderpony heb verkocht op de Schotermarkt van Heerenveen...

Laat dat beestje nou op pagina 22 van Paard en Sport nr 20 afgebeeld staan met een lief ruitermeisje erop tijdens een ponykamp te Wanroij!
Ik weet eigenlijk gewoon wel 100 % zeker dat het hem is, die aftekening is precies gelijk, en zelfs dat zadel en sjabrak heb ik met de pony mee verkocht... Haha!

Maar nu de vraag: van wie is die pony nu? Wie herkent de foto ook en weet wie het meisje is dat erop zit?

Ik zou het namelijk wel heel leuk vinden om te weten waar het ponietje nu is, want het is duidelijk dat het hem goed gaat; het ziet er zeker uit dat hij helemaal happy is

en ik heb natuurlijk nog een heleboel fotos voor ze... *LOL*

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 10:06

Voor zij die niet precies weten welke pony ik bedoel; het is dat vosje onder dat meisje met een geel t-shirtje. Wie herkent haar?

edit: foto geplaatst:

Afbeelding

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 08:54

Maar eh... hier zit niet toevallig een moeder ofzo van dit meisje op Bokt Nagelbijten / Gniffelen

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Yaffie en 125 bezoekers