Auw!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Auw!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 18:20

Ik hoop niet dat de moderators er bezwaar tegen hebben dat ik voor dit nogal persoonlijke onderwerp een schaduwaccount heb aangemaakt.

Ik heb erg veel last van doorrijden.
Eigenlijk nooit bij mijn billen, maar vrijwel altijd bij mijn vagina. Het is niet heel erg, maar het rijdt nou ook weer niet echt lekker.

Ik heb al een bonten seatsaver gekocht en dat helpt, maar niet al te veel.

Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben en wat die er aan hebben gedaan/proberen te doen. Heeft iemand van jullie advies (uiteraard per PB)?


Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 18:28

Ik heb een bonten pad op mijn zadel, die helpt ietsjes.
Ik heb eens bij Divoza ondergoed gekocht, maar dat helpt eigenlijk helemaal niet. Misschien heeft iemand tips voor een ander merk dat helpt (is wel fijn voordat ik alles ga uitproberen, het kost nogal wat)?
Bedankt voor het meedenken!

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:03

Annepan en Kyona--> Zo'n speciale onderbroek voor trektochten zal ik eens gaan zoeken. Er is vast wel ergens op internet een zaakje voor. Als ik er geen kan vinden zal ik wel eens gaan kijken voor een fietsbroekje (nadeel daarvan lijkt me dat ze zo lang zijn). Onwijs bedankt voor de tip!

Kyona--> Bij iemand anders rijd ik wel eens met zo'n gelpad seatsaver (is zo'n action er ook zo één?), die vind ik minder prettig dan mijn bontje.

Mexx2--> Ergens vind ik wel dat je gelijk hebt. Ik zat eerst te denken het om onder mijn gewone account te doen. Ik ken mensen van hier vaag en heb gewoon liever niet dat mensen denken 'hey, daar heb je dat kind van.....'. Met mijn vriendinnen en mijn vriend (het is namelijk ook niet echt bevorderlijk voor je sexuele leven, zoals je misschien begrijpt, en die conclusie maken mensen die je vaag kent ook en ik vind dat hen dat niets aan gaat) bespreek ik het dan ook gewoon. Tsja, dus ik durfde het niet. Maar vanmorgen deed het zo'n zeer dat ik het zat was en het dus maar op deze manier deed.

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:00

marlo & ponygekkie--> Ik heb net een nieuw zadel en dat zit verder eigenlijk prima. Ik heb het zoiezo eigenlijk altijd als ik rijd. Met mijn zomerrijbroeken is het het ergste, dus daar rijd ik niet zo vaak mee.

Danielle_1--> Oei, superdik maandverband, dat vind ik altijd net luiers Tong uitsteken , maar het is wel het proberen waard totdat ik een constructieve oplossing heb gevonden.
Ik kan dit wel met mijn moeder bespreken, maar die heeft de ballen verstand van paarden, dus ik denk niet dat die er een oplossing voor heeft Haha! .
Hoe denk je dat het komt?

Cayusejuhh--> Oeps, vergeten, sorry!!!
Lief dat je er bij zegt dat je me niet wil veroordelen! Ik denk dat je daar ook wel een punt hebt. Mijn zit kan zeker nog een stukje verbeteren en daar kan het zeker mee te maken hebben. Daar doe ik hard mijn best voor. Het probleem is echter dat ik erg veel moeite heb met ontspannen door de pijn. Als ik diep ga zitten ga ik vanzelf mezelf weer omhoog duwen doordat het pijn doet. En zo wordt het een kip en ei verhaal.
Maar als je goed zit, zit je dan niet ook op je schaambeen?

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:03

randie--> Daar heb je ook wel weer een punt, maar ik ga het denk ik toch maar eens proberen.

Sosha--> Hahahaha, ja, anders heb je zo'n keihard ding tussen je poten *LOL* .

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:36

Kusia schreef:
Zou je misschien niet een keer een zitles kunnen volgen? Zo te horen zit je niet echt op je zitbeenknobbels, maar meer naar voren gekanteld.


Daar zoek ik wel eens voor, maar op een of andere manier heeft niemand daar zin in. Mijn beste vriendin heeft het wel eens aangeboden, maar die heeft niet zo veel tijd...


Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:48

Ja, daar heb je gelijk in. Op die manier werk ik er ook altijd aan. Een goede zit is natuurlijk niet alleen belangrijk hiervoor.
Het is meer dat het aan de longe een stuk makkelijker gaat en als er iemand naast staat kan die goed kijken of ik goed zit. Ik rijd altijd buiten en kan mezelf dus niet zien. En ik moet het mezelf natuurlijk niet wéér fout aanleren!

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:55

Ik doel dan in beginsel op mijn instructrice en anders mijn vriendin.

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 13:22

Geje--> Aan het zadel ligt het niet, die heb ik net nieuw en die is goed op maat.

Maybe--> Dat randje is inderdaad waar ik veel last van heb. Ik had dus bij Divoza speciaal sportondergoed gekocht, zat daar ook zo'n randje in. Ik zal eens bij de door jou genoemde winkels gaan kijken.
Ik heb dus geinvesteerd in een bontje en die vind ik persoonlijk prettiger dan een gelpad.

Beide bedankt voor het meedenken!

Tsja
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 22:04

IngridM & Lielle--> Thanks. Ik had met mijn domme hoofd gezocht op 'muts' en 'vagina', 'doorrijden' was misschien een wat logischere optie geweest.

Unity--> Ik heb het bij alle zadels. In de andere topics lees ik veel over Kieffers, maar bij mij maakt het eigenlijk niet uit. Ik heb het zowel op een Kieffer als op een Euroriding als op een zadel van een onbestemd merk op mijn stage.

Als ik de andere topics zo doorlees is er niet echt een gouden tip. Maar ik heb zeker ook tips gelezen waar ik zelf nog niet op was gekomen en daar ga ik nu mee aan de slag!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Thami en 134 bezoekers