Hoeveel rustdagen in de week voor je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoeveel rustdagen krijgen jullie paarden?

ongeveer 1 rustdag in de week
35 (58%)
meer als 2 rustdagen in de week
25 (41%)

Totaal aantal stemmen: 60



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:40

Ik heb er niet echt een regelmaat in zitten van: dan doe ik dit of dat. Bij mij ligt het eraan hoe laat ik uit ben van school (in de zomer maakt dat niet uit, maar in de winter wel ivm vroeg donker worden en geen licht hebben bij de bak). Is het al donker, dan ga ik niet meer rijden. Is het nog niet donker, dan ligt het eraan hoeveel tijd ik zelf heb (ivm huiswerk) en of de grond (te) nat is, maar meestal rijd ik dan wel altijd. Ook al is de grond te nat, dan ga ik op zn minst een half uur stappen met wat draf als dat gaat.
Maar meestal kom ik uit op zo'n 5x in de week rijden, longeren doe ik eigenlijk nooit omdat Ivanka daar gewoon helemaal niets aan vind en ik ook niet Tong uitsteken. Buitenrijden ook wel eens, maar dan moet er altijd iemand mee van mijn moeder (mag niet alleen naar buiten Knipoog).

En ook al rijd ik haar een dag niet, dat maakt voor Ivanka niet uit. Die staat 24/7 buiten met een stal in haar wei, dan krijgt ze nog gewoon beweging Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brimi_Disa, Britta31, LauraDB, VenoSnorlax, Wescha en 77 bezoekers