Wat is er zo bijzonder aan de Rambo dekens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wat is er zo bijzonder aan de rambo deken?Zit toch weinig verschil in een gewone en een rambo?

A. Rambo dekens zijn gewoon van beter matriaal, mij maakt het niet uit dat ze dan duurder zijn.
64 (68%)
B.Ik zou ook voor de goedkope deken gaan
29 (31%)

Totaal aantal stemmen: 93


Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:57

Ik heb een rambo waterdichte deken van 300 of 400 grams, hij gaat al weer de 5e of 6e winter in!!!! Dus hij heeft zijn geld wel opgebracht en is nog steeds waterdicht en helemaal heel nooit wat aan gehad!

(heb hem alleen gewoon met sopje met de bezem gewassen verder niet)



Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:12

Wat wel scheelt is dat toen ik hem kocht er nog geen andere waterdichte regendekens waren, die kwamen toen pas op, dus de keus was toen ook vrij beperkt nog tussen Rambo en een nieuwzeelandse canvas deken oid.
Bucas had ik toen nog nooit van gehoord en nergenst in de verkoop gezien hier in de buurt en de andere merken hadden ook geen regendeken in het assortiment.

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:17

De weatherbeeta hebben we slechte ervaringen mee. Die waren al na 2 of 3 winters kapot en ook vaak sluitingen kapot, scheuren in dekens etc.

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:11

Ze gaan hier inmiddels ook al het 6e jaar in en is nog niets aan te ontdekken, behalve een borstsluiting is er een van verbogen maar als die zou afbreken is die nog te vervangen.

En ik vind de pasvorm ideaal, dacht er zitten geen loopsplitten in maar heb totaal geen last van schuurplekken en dat had ik met mijn weatherbeeta met loopsplitten wel enorm.

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:53

Ik was ze niet (zijn binnen dag toch weer net zo vuil bij mijn smeerpoetsen) heb het wel paar jaar gedaan gewoon emmertje met sopje met heel klein beetje wasmiddel. Maar zie het nut er nu niet meer van in, haren blijven er ook niet in de voering zitten wat ik enorm positief vindt OK dan!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Googlebot, Lui_, Prairy en 46 bezoekers