zo goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:00

Geen rustdag, longeren, flierefluiten? Ik vind dat er voor je paard erg weinig afwisseling in zit. Er zit dan wel iemand anders op en op een ander niveau, maar het blijft in de bak dressuren.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:25

De zwaarte maakt niet zoveel uit, dat kunnen sommige paarden best hebben, het zijn nou eenmaal bewegingsdieren. Maar ik vind het zo'n SAAI schema, zo weinig afwisseling, je maakt mij niet wijs dat er paarden zijn die het leuk vinden om iedere dag praktisch hetzelfde te doen.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:23

Lichamelijk welzijn is niet het enige dat telt.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:23

Door overbelasting?

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:20

paardje"]
[quote="alf"][quote="Margreet schreef:
Lichamelijk welzijn is niet het enige dat telt.


wat telt dan wel? (dis ff op de naam van m'n broertje, maar ik ben paardje!)
[/quote]

hmm, geen antwoord he?
[/quote]

Nee, ik ben niet dag en nacht aan het bokken nee, heb ook nog wel eens wat anders te doen.

Orri had gelijk, ik bedoelde dat geestelijk welzijn minstens net zo belangrijk is. Kun je dat zelf niet bedenken?

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:05

Van 't zelfde.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:25

Ik heb ook geen vast schema hoor, het enige vaste punt is mijn les en dan de dag daarna meestal rustig aan. Verder hangt het inderdaad helemaal van het weer, mijn bui en haar bui af.
Ik hoef echt niet krampachtig te gaan dressuren op een dag we er allebei eigenlijk geen zin in hebben omdat het moet volgens het schema...
Ik probeer alleen wel niet langer dan 3 dagen (liever nog 2) achter elkaar hetzelfde te doen, maar met dit weer komt het toch steeds weer neer op dressuur in de binnenbak, even doorbijten.

Nulla tenaci invia est via


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Team_Sublime en 129 bezoekers