Ervaringen met Piaffe Ruitersport?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Ervaringen met Piaffe Ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 15:00

Een vriendin van mij heeft een kleine 2 maanden geleden een bestelling gedaan bij Piaffe Ruitersport en na de orderbevestiging heeft zij het bedrag voor de bestelling overgemaakt. Ik mailde haar 2 dagen later dat ik ook nog wat wilde bestellen, dus heeft zij een mailtje gestuurd naar Piaffe om te vragen of het mogelijk was om nog wat bij te bestellen. Een maand na de bestelling nog geen reactie op het mailtje en geen spullen ontvangen, dus mijn vriendin stuurt een mailtje dat ze het geld teruggestort wil krijgen op haar rekening.

Tot op de dag van vandaag nog niets gehoord/ontvangen. Ik vind dit dus echt klantonvriendelijk en absoluut niet service-gericht.

Nu hoor ik wel meer van mensen die daar een bestelling hebben gedaan dat het onwijs lang duurt voordat je je spullen hebt en die dus ook andere mensen afraden daar te bestellen.

Wat voor ervaringen hebben jullie?

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:02

Ik heb een BR dekje met beenbescherming besteld en hoewel het toendertijd snel was uitverkocht, ben ik in de afhandeling keurig geholpen en te woord gestaan.

Tegen normale prijzen... dus bij mij geen probleem hoor Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:02

ik heb nog niks bestelt, maar wel regelmatig gemailt met vragen. Kreeg altijd netjes dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag antwoord..

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:02

Alles wat ik besteld heb is keurig gekomen nadat zij het bedrag ontvangen hadden. Echt alles prima in orde!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:04

Ik heb een deken besteld en dat is super gegaan, mijn stalgenootje had ook een bestelling, dit duurde wat lang (2 weken) en heeft ze gebeld, ze werd prima geholpen en een week later ag het op de deurmat.. (of nou ja... postkantoor)

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:05

Ik heb laatst een frontriem besteld, nadat ik het geld heb overgemaakt kwam het een paar dagen erna door de brievenbus (meen een dag of 4)
Keurig ontvangen!!!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:10

ik heb een br regendeken besteld en die kon ik 4 dagen later ophalen, onder rembours gedaan he, eerst product dan pas betalen Haha!

Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:12

Al twee keer iets besteld.
1 keer een regendeken en 1 keer transpportbeschermers.
Besteld met automatische incasso. Had altijd binnen 2 weken de spullen in huis. Meestal een paar dagen nadat het geld van mijn rekening was afgeschreven.

Een stalgenoot had al vaker iets besteld bij Piaffe, van haar had ik ook de tips over de regendeken en de beschermers, dus durfde ik zonder moeite te bestellen bij hun.
Laatst bijgewerkt door Sabbientje op 06-10-04 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 15:13

Die vriendin hoeft nu ook niet meer de bestelling, maar heeft gemaild dat ze haar geld terug wil. Dat is al een maand geleden en nog steeds geen reactie Scheve mond

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:15


gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:16

dat is raar dan. heb maar 1 keer iets besteld. maar bij dingen die ik voor het eerst doe doe ik het altijd onder rembours. je krijgt meteen je prodict en daarna betaal je het pas, dan kan er ook geen ongein van komen.
je bent je geld niet kwijt als de bestelling op zich laat wachten.

er kan altijd zoiets gebeuren, risico van via internet bestellen he Lachen

hoe normaal het tegenwoordig ook is.. blijft een risico.. maar das met alle automatische incasso's, of vooraf betalen..

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:21

Ik heb erg super ervaringen mee. Als ik ongeduldig ben, dan stuur ik een mailtje om te vragen hoe ver het is en ik kreeg keurig binnen een dag een mail terug. Ik vind de service erg goed Haha!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:24

Ik heb er al regelmatig iets besteld en tot nu toe altijd zonder problemen alles netjes gekregen. Ook vragen over producten via mail altijd snel en duidelijk beantwoord gekregen.
Als er iets fout is gelopen, bel je toch even?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 15:28

Jetta schreef:
Ik heb er al regelmatig iets besteld en tot nu toe altijd zonder problemen alles netjes gekregen. Ook vragen over producten via mail altijd snel en duidelijk beantwoord gekregen.
Als er iets fout is gelopen, bel je toch even?


Het is niet mijn bestelling, maar omdat ik om mij heen wel meer zulke reacties hoor, dacht ik even polshoogte te nemen.

Hoewel ik wel graag de bontonderlegger wilde (en nog steeds) Haha!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:31

Van die reacties is mij helaas niets bekend, en het zou wel het prettigste werken om dat te melden toch?
het motto is denk ik nog altijd: heeft u klachten? Meldt het ons, dat helpt het snelst misverstanden uit de wereld.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:39

ik heb een winterdeken besteld.
duurde wat lang voordat het geld bij haar op de rekening stond maar via de mail werd ik op de hoogte gehouden.
en even daarna had ik ok mijn deken.
na 2 x passen kwma ik erachter dat hij neit goed lag.
wat heen en weer gemaild en nu krijg ik een andere deken.
deze word vandaag door haar gepost dus heb ik m morgen of overmorgen.
niets geen problemen met haar en op de mailtjes reageert ze altijd..

missschien moet ze nog ees mailen?

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:41

hebben ze ook gwn een winkel dan>?>>>zoja waar zit die dan

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:42


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:46

Ik heb al een aantal keren wat besteld bij Piaff en ik ben echt heel tevreden (ze zouden wat kleinere dozen kunnen sturen Haha! Knipoog ).
Maar ik had de meeste spullen binnen 1 week binnen, ik laat het onder rembours versturen.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:49

jacqueline schreef:
Ik heb al een aantal keren wat besteld bij Piaff en ik ben echt heel tevreden (ze zouden wat kleinere dozen kunnen sturen Haha! Knipoog ).
Maar ik had de meeste spullen binnen 1 week binnen, ik laat het onder rembours versturen.


Haha!:D:D

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:00

ik ook geen problemen, perfecte service.
beenbeschermers besteld, betaald en gekregen en ik had weer eens maandagmorgen produkten Haha! terug gestuurd met vertraging... netjes een mail gekregen, en de beschermers keurig gemaakt weer terug gekregen.
Vwb mailen, gisteren een mailtje gestuurd met een vraag en vanmorgen voor 9 uur al een antwoord terug.

@Quellian houdt je antivirus software de mailtjes niet tegen? soort van spamfilter dat het antwoord mischien in een andere box terecht is gekomen? (heb ik nl ook gehad, kreeg nooit geen antwoord van bedrijven.. tot ik merkte dat er nog een box was voor anti-spam... Haha! )

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:06

@ Alane: zucht............voor jou rijden ze zelfs naar Duitsland.....Haha!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:39

Ze zijn juist hardstikke klantvriendelijk!
Alleen duurt alles een beetjelang voordat je het binnen krijgt.
Ik heb met alle spullen wel 2 á 3 weken moeten wachten tot dat het binnen was.
Maar opzich geen punt
Vorige week had ik haar gemailt dat ik een deken wou hebben(De harry horse two 2 tone) toen zij ze ja maar daarmee kan je niet dag & nacht je paard in de regen laten staan maar wel met de S & K deken, dus die besteld.
Nu hadden ze een nieuw iedemand voor de bestelllingen, kreeg ik de Two tone binnen Haha!
Maar goed, ik heb haar gevraagt of ze me dan een flesje waterdichte spray kon sturen en dat kon!
Ze stuurde me die fles op een T-shirt, nou dat is toch echt wel klantvriendelijk!!!
En ze vond me een hele goede klant Tong uitsteken

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:45

klantvriendelijkheid is heel goed
het duurt idd wel lang voordat je iets binnen hebt... ik heb 3 weken gewacht op mijn laarzen.
ook had ik aangegeven dat ik per eenmalige machtiging wou betalen, toen hebben ze het geld er 2x afgehaald!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:09

Ik heb er ook wat besteld, duurde wat langer omdat er iets nog niet binnen was, maar ik kreeg altijd binnen een dag antwoord als ik mailde!
Ik vind de service goed en de prijzen helemaal!!