Vraagje voor de Fjordenmensen *2*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 13:25

Hooi! Nou ik doe helemaal nix met Kanjer. Hij heeft super lange manen, een lange baard en lange sokken. Het enige dat ik bijknip is zijn staart en zijn derde oor. Een meisje bij ons op stal toileteert haar Fjord wel helemaal. Maar zij knipt de manen ieder maand en de sokjes laat ze niet lang maar iets korter zodat het water via de sokken wegloopt en niet eerst door de koot gaat om zo mok te vookomen ofzoiets. Zij heeft alleen niet echt zo'n zwarte rand die er bovenuit komt. dat heeft ze echt maar een heel klein beetje. De baard knipt ze ook bij. xxx Roos



R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 17:52

Hoi Aglaranna, kun je misschien een paar foto's op bokt zetten van jou fjorden??? Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit zien!!! Ik vind Fjorden met lange manen persoonlijk ook stoerder en mooier. Korte manen zijn ook gaaf hoor dus voel je niet aangevallen Sonja Lachen
Kanjers manen zijn erg lang vind ik zelf. Ik heb alleen helaas geen scanner dus ik kan geen foto's van hem plaatsen Verdrietig .
xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:17

Dat is dat stukje manen achter de oren. Ik knip dat weg zodat zijn hoofdstel beter zit en niet al die manen in de weg zitten. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitleg Lachen Trouwens zo blond is het niet hoor. Ik wist eerst ook niet dat dat het derde oor heette Knipoog xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:27

Toen ik voor het eerst van een vriendin hoorde dat ze haar pony's derde oor ging knippen lag ik krom van het lachen:D . Ik vind het maar een rare naam. xxx Roos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, IASCrawler en 15 bezoekers