Ervaring met aankoop paard ongedaan maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:56

Als ik het goed heb begrepen, zijn er nu al gallen ontstaan en is een peesschede aan het achterbeen vol gelopen. Niet net als bij stalbenen van meteen boven de kogel naar boven maar vanaf de sprong tot 15 boven de kogel.
Verder is een van de kootholtes net wat gevult en kun je het vel daar dus pakken omdat er een blaasje onder zit.

Het ziet er allemaal niet echt schokkend uit maar wel genoeg om je wat zorgen over te maken.


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:59

Thanx Lovely ik geef het door aan onze kennis.

Ik ben bang dat het niet om een oude blessure gaat in dit geval, er is meer dan een been bij betrokken, maar gewoon om een paardje wat slecht opgefokt is.
Het is een KWPN-er die brood mager recht van de wei kwam er kan dus nog niet veel mee gebeurd zijn, buiten een ongeluk op de wei.

Jou reactie bevestigd een beetje mijn vermoeden, algemene zwakte maar dan door slechte opfok, ik ben bang dat hij gewoon enorm veel voedingsstoffen tekort is gekomen. Het is zo jammer want het dier heeft papieren die hem normaal gesproken een veel belovend paard zouden maken.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:22

Klopt als een bus Lovely Haha!
Inmiddels is de arts benadert die het paard gekeurd heeft en die vind het ook erg vreemd en zeker iets om even uit te laten zoeken.
Onze vriendin heeft dus wel degelijk gelijk er is iets niet in de haak.

Tuurlijk hopen we dat het heel erg mee valt, want het is een super leuk paardje verder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, jitskenienke, masyo, Tess1, Wopkebrok en 28 bezoekers