Onzeker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Onzeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:37

Als ik in de binnenbak ga rijden rij ik het liefst met zo min mogelijk mensen. Ik ben best wel onzeker, ben dan bang dat ze zullen kijken hoe ik rij en denken van die kan ook niet rijden.
Heb elke week les en zij zegt dat ik vooruit ga en dat er goede stukken inzitten. Wie heeft er tips voor mij.

Jessica

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:39

Je moet je niet zo veel aan trekken van andere mensen! Waar zou je je druk om maken? Je rijd voor je plezier, en als je er plezier in hebt dan moet je lekker rijden hoe jij rijden wil! Anders bederft dat echt het rijden hoor...

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:04

Wie rijdt er wel goed? En wie heeft het niet hoeven leren? Probeer je er niets van aan te trekken en concentreer je lekker op je paardje...

moo_tje

Berichten: 50
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:26

dat ken ik ergens van... daar hebk soms ook last van... maar als je gwn heel erg je best gaat doen en (proberen) super te gaan rijden heb je dat niet in de gaten.... ben je te druk bezig met paardrijden.. Tong uitsteken;)

xx moo

jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 13:29

Dank jullie wel. Ik heb mijn paard nog niet zo lang, 4 maanden en af en toe heeft hij neigingen om weg te spurten. B.v als er iemand binnen komt etc. Dan vind ik het ook niet zo lekker als er zoveel mensen rijden. Ben dan bang dat hij dwars door iedereen door gaat rijden.

luuntje

Berichten: 13971
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:15

Probeer gewoon jezelf te zijn.
Wanneer je hard aan het oefenen bent zal je waarschijnlijk niet eens in de gaten hebben dat er mensen staan te kijken. Dan heb je alleen maat oog voor je paardje.