neoprene singel..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:41

Ik vind dat zweterige dus echt goed waardeloos.
Heb een paard dat gewoon heel erg snel en heel erg veel zweet en met zo'n neopreen singel lopen de stralen er echt onderuit. (Ter illustratie: als ik met zo'n vierkant sjabrak rijdt, dan staat na een half uurtje dressuur het schuim onder m'n sjabrak en als het een beetje warm is hangen de druppels aan d'r buik) Gevolg: de huid wordt zacht, dus makkelijk wondjes als er iets van zand tussenkomt (wat je niet kunt voorkomen tijdens een modderige buitenrit) en dan dat zoute zweet dat er lekker in prikt en irriteert. Bij mij werkt neopreen dus juist niet tegen drukkingen. Gebruiken nu altijd katoenen Cottage Craft singels en dat gaat veel beter, minder zweet en dus veel prettiger.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:04

carola schreef:
Mmmm... Margreet, opvallend dat je dat zegt. Ik heb totaal andere ervaringen.
Adventure is supergevoelig, en ik heb al veel singels bij hem geprobeerd. Die cottage craft singels vind ik waardeloos. Daar ligt ie binnen no time mee open.
De kalvakade vind ik daarentegen super. Hij zweet er wel behoorlijk onder, maar niet zoveel als dat jij omschrijft. Ik rijdt er heel veel mee in het bos, en echt nooit schuurplekjes ermee gehad!


Zo zie je maar weer hoe voorkeuren verschillen! Wat voor de een geweldig is, is voor de ander waardeloos en omgekeerd. Die cottage craft dingen zijn het ook nog niet helemaal hoor, maar dat werkt tot nu toe wel het beste. Ook omdat je ze lekker makkelijk schoon kunt houden, na 2 dagen gaan ze gewoon in wasmachine, ideaal! Leer vind ik pas echt waardeloos, daar krijgt ze echt gigantische drukkingen van.
En neopreen heb ik nog nooit in bruin gezien Schijnheilig Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Googlebot, MarjanB en 153 bezoekers