Houding tijdens longeren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Houding tijdens longeren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 08:29

Barbiano liep eerst tijdens het longeren met een halster altijd met zijn hoofd in de lucht. Sinds de laatste tijd loopt hij meer en meer met zijn neus over de grond en dan zijn achterhand eronder. Ik heb het idee dat dit komt omdat hij sterker in zijn rug is geworden. Klopt dit of wil ik het graag geloven. Aangezien ik een ontzettende paardeleek ben Knipoog wil ik graag jullie mening horen.


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 12:33

Carola,

Bedankt voor je antwoord maar hou het bij het gevraagde en ga geen ongevraagd advies geven. Waarschijnlijk goed bedoeld maar niet gevraagd en/of gewaardeerd.

Groetjes,

Lisette

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 15:00

carola schreef:
Zucht... Het lijkt wel of geen mens meer zomaar GRATIS tips wil hebben... Fijn dat ik hier weer zo heerlijk gewaardeerd wordt (not!). Mag ik vragen waarom je niet zomaar een tip wilt hebben? Ikzelf ben altijd blij met (goede) tips, en helemaal toen ik net begon met écht rijden (lees: toen ik net m'n eerste paard had).


Je oordeelt meteen zonder te weten hoe of wat. Een tip wordt heus wel gewaardeerd mits het gevraagd wordt en ik wilde gewoon iets anders weten.

Ik longeerde Barb toevallig met halster omdat ik weinig tijd had maar als ik hem echt wil laten werken aan de longe gebruik ik een slof en longeerssingel.

We hebben Barb nu ongeveer 2,5 jaar en ik heb een hoop bijgeleerd maar weet gewoon niet alles daarom ben en blijf ik een leek.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 15:28

Oke goed bedoeld en als ik tips nodig heb betreffende longeren pb ik je wel. Haha!

Groetjes

Lisette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot en 30 bezoekers