anky pad voor dressuur of veelzijdigheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

anky pad voor dressuur of veelzijdigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:40

Ik las net het een en ander over de anky pads, maar nu vraag ik me af zijn deze nu voor dressuur of veelzijdigheidzadels? Ik wil er graag een aanschaffen maar waarschijnlijk moet ik een nieuw zadel kopen voor mijn nieuwe paardje. Liggen ze ook goed onder veelzijdigheid? ik heb nu nl een veelzijdig heidzadel maar als dit niet past wordt het een dressuur zadel.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:45

Nee hoor Haha! maar ik vind ze erg mooi, maar als ze bijvoorbeeld alleen voor dressuur zijn ga ik er geen kopen omdat ik niet weet of ik mijn veelzijdigheid zadel past op het paard. Maar als ze ook goed onder een veelzijdig heidzadel liggen dan koop ik er vanmiddag gewoon een Knipoog dan weet ik gewoon zeker dat ik hem niet hoef te verkopen, mocht ik een ander zadel nodig hebben.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:49

het hoeft niet perse een anky pad te zijn maar ik vind ze mooi, maar het kan ook goed een andere zijn hoor Knipoog maar ik vroeg met het gewoon af. Ik ga vanmiddag shoppen om alvast wat nieuwe dingen aan te schaffen voor de koop, maar dan moet ik maar even wachten voor nieuwe shabrakken aangezien ik nog niet zeker weet of ik mijn vzh zadel past. Vandaar mijn vraag, anders had ik alvast een pad mee genomen.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 12:19

hahah ja ik ben gisteren in Weert geweest en heb ze in de hand gehad, ik durfde het toch niet aan om hem mee te nemen. Maar volgende week weet ik het Knipoog dan ga ik dan nog maar een keertje terug. Bij hypoweert hing ook zo'n mooi bomberjack, maar niet mijn maatje daar wil ik ook nog wel voor terug en dan neem ik hopelijk gelijk ook zo'n pad mee Haha! Nee er is niemand die ik ken die zo'n pad heeft, maar zijn er ook andere pads van een ander merk? Bij de divoza of zo?

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ik_is_Ik, JJ4 en 82 bezoekers