Buitenbak: All Weather Tuft® bodem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beek402

Berichten: 87
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:43

Mijn ouders hebben het ook in de bak (ik geloof alleen dat het een andere naam heeft, iets van hippo-tex: http://members.home.nl/hippotex/) en het bevalt prima! Het ligt er al zeker vijf jaar in en we hebben iedere winter nog kunnen rijden en ook met erg nat weer en in de zomer is het ideaal. Hij wordt iedere dag gebruikt en er hebben veel verschillende paarden in gelopen maar er heeft nog nooit een problemen gekregen met het rijden op deze bodem ook niet met springen. OK dan!


beek402

Berichten: 87
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:00

rhijnouwen: kun je er in de winter als het vriest dan ook in rijden? En als er sneeuw ligt?


beek402

Berichten: 87
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:06

Zauber: beetje overdreven die DA kosten, mijn ouders hebben de bak al zo`n zes jaar en er is nog geen een paard die last heeft gehad van de bodem.En hij wordt intensief gebruikt door verschillende paarden (typen, manier van rijden en niveau). Wij zijn er wel heel tevreden over en het kost minder werk dan een eb en vloed bak OK dan!
Wat betreft de kosten voor afvoeren, dat weet ik niet, maar als je tevreden bent hoef je het toch niet af te voeren?? Er zijn meerdere mensen in mijn omgeving die zo`n bak hebben en heb er nog nooit iemand over gehoord dat een paard er blessures van krijgt. Ik zou gewoon bij verschillende mensen gaan kijken die zo`n bak hebben en er naar informeren hoe het bevalt.

beek402

Berichten: 87
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:43

De bak die wij hebben hoef je niet te slepen hij blijft mooi vlak, alleen af en toe de hoefslag bijscheppen. Welke bodem hadden jullie dan want ik ben wel benieuwd. Volgens mij zijn er gewoon verschillende soorten all-weather bakken. Bij mijn ouders zijn er iig geen pensionklanten weggelopen omdat ze de bodem niet goed vonden. Wat betreft afvoeren als je je huis verkoopt, er zijn ook nog vele huizen met asbest en die kosten zijn ook niet voor de verkoper.

beek402

Berichten: 87
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:58

Zauber: ok ik snap dat je jouw ervaringen verteld, maar dan moet je niet zeggen dat je zeker veel DA kostren krijgt want die ervaring heb ik niet. mbt het aanleggen van de bak, hippotex wordt gewoon over een bestaande bak heen gelegd er wordt dus niet iets nieuws aangelegd, althans bij ons niet. Je krijgt gewoon balen met dat materiaal er in en dat verspreid je over de bak. Zwaar is hij nooit geweest, zelfs als het heel nat is kun je gewoon blijven rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers