Homeopatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 22:31

Nu ik .mijn shet is 30 jaar en is hoefbevangen geweest op het randje echt heel slecht.
Ze knapte maar langzaam op en net dat laatste aan ontstekig kon haar lijf niet verwerken.Dus ik bel een homeopatische DA aangezie de va nmij dat niet in zijn pakket heeft.
Al na 4 dagen veranderde ze in de zin dat ze als het ware opdroogde,mooie dunne beentjes weer had en ze kon de meest aangedane voet weer belasten.Nu zijn we 3 weken verder en ze is erg happy en lijkt weer jong !
Dit vind ik voor mij en de shet een welkome aanvulling ,zelfs mijn eigen DA die ik op de hoogte had gesteld stond er positief tegenover.En dat is ie niet zomaar.
Voorlopig gaan we nog door omdat mijn shet er baat bij heeft. Haha!

en dat heeft ze ook verdien Lovers

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:47

Margreet, uitgaande van het feit dat het lichaam zichzelf heelt ,aangestuurd door hetzij regulier of homeopathie, kan ik gelukkig een keuze maken.
In het geval van de hoefbevangenheid had de behandeling van de DA die bestond uit pijnbestrijding en bloedverdunners niet afdoende geholpen .

Dat het naar buiten gebracht wordt als iets bijzonders is gewoon gelegen in het feit dat de vorige behandeling niet voldoende aangeslagen heeft.

Het zou mooi zijn als een en ander geintegreerd zou worden,maar zover is Utrecht nog niet !

Het is nu nog aan die DA-en die meer willen betekenen voor een totale benadering van het zieke dier en die er zelf nog een studie voor willen volgen.
Gelukkig ken ik er genoeg dus er is nog hoop Lachen

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers