Laadproblems met de Cob.. :-(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Laadproblems met de Cob.. :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 08:56

Mijn oude Cob waar ik járen zoveel plezier van heb gehad is de braafheid zelfe!! Hij staat nu bij een boer overdag op het land en komt 's nachts binnen: noem me een muts maar ik vind dat een fijn, warm droog idee. Ik rijd zoveel als ik kan nog in t weekend een lekker rustig buitenritje met m maar dan moet ik met de trailer op pad. Dat is nog nóóít een probleem geweest!!
Maar laatst is hij uitgegleden met zijn stramme lijf op de laadklep en op zijn knien gedonderd...Hij had niet zoveel op wat schrammen en bulten na en hij was natuurlijk hardstikke stijf, maar nu wil die d'r niet meer op... Ik ga altijd alleen naar t bos dus áls ik m er na lang proberen eindelijk op krijg (dat weet ik niet maar stél dat t zou lukken, hij staat nl heel koppig stokstijf met hooguit zijn voorhoefjes op de laadklep om er vervolgens weer af te gaan..) dan ben ik veel te bang dat ik m nooit meer na het rijden er op krijg en dus in t bos sta te pielen...

Ik ben niet zo van de fluisteraars maar zou zoeen kunnen helpen? Of kennen jullie iemand anders?

Hij is een heer op leeftijd dus het hóeft allemaal niet zo nodig, maar we genieten saampies nog zo van onze bosritjes...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, xMagnum en 32 bezoekers