Welk merk voeren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Welk merk voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 22:59

omdat ik niet helemaal tevreden ben over de samenstelling van m'n voer (teveel bij elkaar geraapt) wil ik overstappen op een ander merk. Nu is dat niet zo'n probleem, maar welk type moeti k gaan voeren?.. bij ons hebben ze hier heel veel pavo voeders en die geven ook super advies, maar alleen over pavo. Helaas heeft pavo niet de samenstelling die ik graag zou zien..

Wat voer ik nu:

Basisbrok (klein)
Condition brok (groot)
Muesli met weinig energie
Granen voor meer energie
Lucerne , maar daar ga ik mee stoppen.
Mais
Zemelen

Wat zoek ik:

Het liefste 1 brok (bv de basis) waarnaast ik dan een muesli/dikmaker voer met weinig energie en een granencombi/muesli met veel energie. Alles met weinig eitwitten als het mogelijk is. Het probleem is dat het voor 3 soorten paarden is, 2 shetlandertjes die niks of nauwelijks iets doen, 1 recreatiepaard en 1 sportpaard. Sinds ik heel m'n voerschema heb omgegooid moet ik zeggen dat het stukken beter gaat, maar ik ben gewoon niet tevreden over de hele samenstelling e.d.

Het liefste wil ik dus 1 merk gaan voeren omdat ik nu overal een beetje vandaan haal.

Ik heb slechte ervaringen met havens muesli voor het recreatiepaardje, maar de havens muesli staat me wel weer aan voor het sportpaard.

Subli heb ik goeie ervaringen met de brok,maar geen idee hoe ik dit ga samenstellen met de rest.

Equiral heb ik goeie ervaringen met de brokken, maar kan hier helemaal niks over vinden wbt muesli's e.d

Pavo heb ik goeie ervaringen met brok &muesli maar niet in de samenstelling die ik wil, te weinig energie of teveel eiwit e.d.

ik heb op havens.nl en subli.nl gekeken en hier krijg ik veel informatie bij weg.. Maar miscchien dat hier mensen zijn die mij kunnen adviseren over een bepaald merk?? En hier evt site's van hebben...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen, Ireneeb84 en 37 bezoekers