Jamaica onder deken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Deken of niet?

Nu deken op in een poging niet te hoeven scheren
9 (64%)
nog geen deken op en ergens in oktober scheren en onder de 400 grams deken
5 (35%)

Totaal aantal stemmen: 14



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jamaica onder deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 17:15

Ik zit te denken. Ik heb een 150 grams deken liggen, als ik die nu op doe, hoef ik Jamaica misschien niet te scheren. Als je niet scheert hoef je toch wat minder krap te kijken met dekens, en kunnen ze sneller zonder (naar mijn idee)
Maar, mijn dekens zijn niet waterdicht, dus kan ze niet meer de wei op (behalve als het mooi weer is) en ik ben niet in de gelegenheid om de deken af te halen als het een keer warm wordt (dus niet alleen 's nacht om)

Ze begint al wat dikker in haar vacht te komen.

Wat vinden jullie? (heb ook nog een 400 grams deken liggen voor echt winter straks, of voor als ze geschoren is, dus dat is het probleem niet)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 17:19

omdat ik geen geldboompje heb en net een zadel heb gekocht (tja, keuzes maken heeft gevolgen)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 17:54

nou, het is niet zo dat ze een haarbal zoals Honey is.
Vorig jaar heb ik haar gewoon helemaal geschoren,maarja, ik ben dan zo'n tut. Bij het minste buitje haal ik haar al binnen (ondanks 400 grams deken). Dacht misschien, door nu met deken te beginnen (vroeger wil ik dus echt niet, dan moet ze al binnen als het nog schitterend weer is) kan ik misschien voorkomen dat ik moet scheren. Werkt het niet, kan ik altijd nog scheren.
Waar het me dus eigenlijk om gaat (zeg dat dan Haha!) is of het niet nog te warm wordt voor een 150 grams deken (ook overdag)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 18:10

iets dunners heb ik niet (ja, zweetdeken, maar die heeft alleen maar een voorsluiting en ik spreek uit ervaring dat ze dat eraf gooit). Stalgenoot zal ik moeten kijken, niet geschoten is altijd mis....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, jazzejam, Rijsa en 83 bezoekers