keuze maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

keuze maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 10:05

hai ik moet een keuze gaan maken,
een 5 jarige appaloosa ruin of een 2 jarige kwpn hengst

kwpn heeft papieren appie niet.

elke keer als ik de 1 zie denk ik deze word het als ik de andere zie denk ik nee deze word het.......

ik wil recreatief dressuur rijden.

welke zouden jullie kiezen en vooral: waarom !?

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥



kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 10:25

ja okkie zover was ik ook al, ik ben al een heel stuk gevorderd want ik heb aardig wat paarden bekeken maar deze twee blijven over. ze zijn heel verschillend maar toch hetzelfde, allebei heel erg braaf maar moeten allebei nog ingereden worden, de 1 is nog hengst (2 jarige) de ander sinds vijf weken ruin.....ze zijn beiden helemaal gezond, mooi beenwerk en lief maar allebei nog een beetje onopgevoed. wel voetjes geven maar voorop willen lopen en zelf bepalen welke kant ze opgaan. tjonge ik weet het echt niet daarom dacht ik ik vraag het hier even misschien dat iemand zoiets heeft van oh je moet voor die gaan want.....blabla twee paarden houden gaat denk ik niet lukken maar ik zit er wel over te denken :-D

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 10:47

het is zeker moeilijk, vanwege het niet zadelmak zijn zat ik ook te denken om de 2 jarige te houden....het blijft moeiljk om de ander dan weer weg te doen Lachen nou ik ga er nog even goed over nadenken iig bedankt !!

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 12:24

hahaha ja ik zat er serieus over na te denken maar het is echt niet haalbaar om ze beiden te houden Lachen ik denk dat als ik goed naar mijn hart luister dat ik voor de appaloosa ga, ondanks dat hij al ietsje ouder is heb ik denk ik toch meer met hem gevoelsmatig betreft, wat dus inhoud dat er een supermooie kwpn-hengst te koop is dames Lachen

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers