Wie in omgeving Leiden heeft zin om.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Wie in omgeving Leiden heeft zin om.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 21:46

Hoi,

Ik wil graag dit seizoen nog starten in de endurance.
Maar op stal heb ik geen goede bak om te trainen,en in de omgeving is er weinig geschikt terein.
Daarom wil ik lange buitenritten gaan maken.
Bijvoorbeeld naar het valkenburgse meer dat is een 2 uur heen stappend,je kan daar leuk rijden een rondje rond het meer is c.a 1 uur.(stappend) je kan zowel door het zand,gras als pad rijden.
En dan weer terug 2 uur.

We kunnen tijdens de rit pauze houden.
Dan kunnen de paarden even grazen,en wij even wat drinken.
Maar Guus kan dit nu nog niet,nog niet voldoende conditie voor zo'n rit.
Dus eerst moeten we conditie opbouwen en dat kan in de buurt van het cronenstijn park.
Veel gras,ruiterpaden en fietspad.
Je kan de rit zo lang maken als je wil daar.

Ook heb ik in de buurt de vlietlanden.
Heen rijden is 30 min.
Je hebt er ook alles:strand,ruiterpaden,fietspaden,bospaden,en ruiterpaden.
Je kan daar ook zo lang rijden als je wil.

Wie heeft er zin om dit minimaal 2 maal per maand te doen.
En ook serieus dus niet overal crossen net zo lang tot dat paard moe en je weer terug naar huis kan.
Maar er een lekker dagje uit van maken met eventueel een picknik tussen door ofzo.

Ik ben ook bereid om ergens naar toe te komen om daar een lekker ritje te maken.
Zie je het wel zitten pb dan even dan spreken we even af.

Groetjes Femke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 22:29

Hoi Femke,
Ik kom uit Alphen en ik ga regelmatig op Langevelderslag rijden, ritten van een uurtje of drie. Als je zin hebt om een keertje aan te sluiten, dan hoor ik het wel. Heb je een trailer?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 22:34

Ik wil graag komen.
Maar ik heb helaas geen trailer.
Ik zou wel een trailer kunnen huren,maar er ontbreekt ook een auto met trekhaak.

Mischien wil jij een keer naar mij komen?
Ik ga hard op zoek naar iemand die mij wil vervoeren.
Zodra ik wat heb pb ik je even.

Groetjes Femke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 08:15

Ik zou ook best naar jou toe willen komen, ware het niet dat mijn paardje gruwelijk onbetrouwbaar is op de weg en op fietspaden; daar word je niet vrolijk van.
Misschien zou de NVVR wat voor je zijn? Onderling vervoer schijnt regelmatig wel te regelen te zijn, en er staan leuke ritten gepland. Er zitten nog wel meer endurancerijders. Zie www.nvvr.nl of vraag het even aan Ikke, die kan er heeeeeel enthousiast over vertellen Party!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 11:10

Als mijn paardje weer de oude is wil ik graag een keertje naar je toe komen. Zo te lezen heb je precies dezelfde instelling als ik, rustig opbouwen, gecontroleerde training en niet alleen crossen, perfect! Ik zit ook met het welbekende trailerprobleem, maar ik kan wel wat regelen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 18:50

Ik zit ook met het trailerprobleem (dit heerst zeker in omgeving Leiden?).
' Mijn' paard staat in Katwijk, vlakbij het strand. Je bent altijd welkom om met ons te rijden op het strand (gewoon een normale rit, geen gecross). Wij zijn er achter gekomen dat ons paard bijzonder braaf is en is dus heel betrouwbaar gezelschap. Ik neem aan dat je de Endurance in Katwijk wilt gaan rijden dus dan kan je al mooi wat terrein verkennen Lachen