hulsebos of een ander merk zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 10:55

ik ben er zeer tevreden over, mijn enige "probleem" is dat hij nu opgevuld moet worden Haha!


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 14:08

Margreet schreef:
Prijzen kan ik je niet geven, gewoon een kwestie van een offerte vragen aan allebei, hangt er helemaal vanaf wat voor zadel je precies wilt hebben.

En over het verschil in service: gebruik de zoekfunctie maar en zoek alle berichten over Hulsebos op. Alle klachten die daarin genoemd worden doet Daaleman beter. En ik vind de zadels van Daaleman ook van betere kwaliteit. Spontaan knappende beugelriemen zul je bij Daaleman niet tegen komen, bij Hulsebos wel. Ik heb Hulsebos zadels gezien van een jaar oud en zagen er uit alsof ze 10 jaar oud waren!


ken geen daaleman, maar weet wel dat de kwaliteit van hulsebos goed is. ook als ze wat ouder zijn (met beetje verzorging natuurlijk).

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:30

ik heb voor mijn pony bij fugers een zadel gekocht, lag voor geen meter, hij vond het nog wel gaan! los aan de achterkant enz. nu een ander zadel van fugers, ligt redelijk. voor me paard het hulsebos zadel laten opvullen, goede service en ligt en zit gewoon perfect!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pluksjaanvu en 98 bezoekers