Iets tegen doorrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Iets tegen doorrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 16:09

Iemand ervaring met deze onderbroek?

Citaat:
Ondergoed Gonzo Soft (bst.nr.: 30511)
De Soft onderbroek is de ideale oplossing tegen zadelpijn en doorrijden. De Soft heeft geen plooien, plakt niet aan de huid, schuurt niet en transpiratie vocht wordt direct afgevoerd. Het kruis is voorzien van ingenaaid kunstzeem. U kunt weer onbezorgd paardrijden.

Afbeelding


Of misschien een andere tip tegen doorrijden???

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 16:33

Mn zadel is prima, bontje heb ik ook. Het gaat alleen om langere ritten (endurance en trektocht)

Ben dus echt opzoek naar een speciale onderbroek ofzo.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 16:53

ik denk dat ze denk dat mn pony drukplekken krijgt ofzo

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 09:04

Het zadel ligt goed. De zadelmaker heeft dat pas nog gecontroleerd.

Ik krijg plekken op mn kont gewoon.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 15:58

ik heb nooit last gehad. Alleen met echt lange ritten. een nieuw zadel ga ik niet kopen (het geld groeit me ook niet op mn rug) en ik zit er echt lekker in. normaal heb ik er ook geen last van (gehad). (afvallen is dan natuurlijk een optie maar dat kost tijd he, en dan is het nog maar de vraag of het daaraan ligt, want ik heb een gevoelige huid)

In endurance rijden veel mensen op een dressuurzadel hoor. Sommiggen zeggen zelfs dat een dressuurzadel een betere houding creeerd voor endurance. en ik heb alleen maar de 28 km gereden. Nu ik dit weekend weer een lange rit gemaakt had, had ik weer last van die plek (waarschijnlijk nog niet goed genoeg genezen) een aangezien ik een trektocht volgende week ga maken dacht ik aan zo'n onderbroek.

Mijn vraag was ook of iemand deze of een andere speciale onderbroek kent.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 105 bezoekers