wie kent stal smit in delftgauw?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

wie kent stal smit in delftgauw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:41

Het gaat om het volgende op de fotopagina kwam ik een paard tegen wat enorm veel lijkt op mijn oude paard. Aangezien ik al een tijd opzoek ben en wil weten hoe het met hem gaat, hoop ik dat iemand mij informatie kan geven. Het gaat om het paard op de tweede foto rechtboven (een meisje zit erop en een vrouw loopt ernaast)op de website van stal smit- www.stalsmit.com. Als iemand mij wat meer kan vertellen over dit paard zou ik blij zijn. Alvast bedankt. Ps per toeval kwam ik deze foto tegen maar de gelijkenis is enorm wat ik al zei.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:01

Tja, ik ben blont... t is me niet helemaal duidelijk. Op de fotopagina zie ik dus geen meisje op een paard met IEMAND DIE ERNAAST LOOPT. Misschien hebben andere bokkers dit ook....Omschrijf het paard anders ook even wat je bedoelt. Hoop dat je aanwijzingen krijgt!

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:11

oke je gaat naar stalsmit daarna op de pagina aangekomen klik je op fotos dan ga je naar beneden volgende pagina deze moet je hebben en dan is het de derde foto. eerste rij rechts. bruin paard met wit achtervoetje. durf niet meer te schrijven. het nederlands ben ik een beetje verleerd geloof ik het komt dus niet omdat je blond bent ligt aan mij, ook blond overigens hahaha

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:28

Een kennis van mij heeft daar een paar jaar gestaan.
Als jij me meer info geeft over het paardje dat je zoekt,wil ik wel aan haar vragen of die idd daar staat.
Ik heb de foto gezien,maar ikzelf ken het beestje dus niet.

Ineke2

Berichten: 33159
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:38

Hoe heet het beestje dan?

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:51


blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 20:51

Hij heette hans officeel (head over heals) maar zijn naam kan natuurlijk verandert zijn. Het is een draver, beetje humeurig op zijn tijd, 14 jaar, ruin. Ik geloof ook dat hij is doorverkocht van een manege in den-haag naar een andere manege. Het is toen ik die foto zag zo´n gelijkenis, als je die kennis zou willen vragen dan zou ik blij zijn als iemand wat kan vertellen over dit paard op de foto.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 20:51

ja inderdaad dank je monster.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 23:37

Dus niemand kan mij wat vertellen over dit paard? Dan blijf ik voor mezelf maar hopen dat hij het is, ziet er goed uit dat is het belangrijkste. Misschien een vorm van mezelf in de maling nemen.