instructie eemnes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

instructie eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 17:01

Mijn instructrice gaat waarschijnlijk in het voorjaar of in de zomer emigreren Huilen . Nu moet ik dus op zoek naar iemand anders.
Ik kan terug gaan naar mijn vorige instructrice. Daar ben ik in goed overleg weggegaan, omdat het niet meer zo klikte. Ze heeft gezegd dat ik altijd terug mocht komen en ik spreek haar nog regelmatig; ze geeft nog steeds les bij ons op stal en ik kom haar wel eens tegen op wedstrijd. Mijn pony en ik hebben inmiddels een hoop geleerd; wie weet gaat het nu wel weer. Ik heb nl altijd heel fijn bij haar gereden, alleen de laatste tijd ging het niet meer zo .
Maar ik vind dit ook wel een goede reden om eens een beetje om mij heen te kijken en hier en daar misschien een proefles te nemen. Ik wil wel iemand die aansluit bij mijn huidige manier van rijden. Daarom ben ik nu ook al op zoek. Zo kan ik kijken of het klikt en zit ik niet meteen zonder als het niet klikt. Ik wil zolang mogelijk bij mijn huidige instructie blijven rijden, maar dan misschien in combinatie met iemand anders om te kijken of t allemaal een beetje overeen komt.
Ik ben op zoek naar iemand met veel geduld, maar toch van aanpakken weet en iemand die de basis het belangrijkste vindt en niet koste wat het koste oefeningen wil gaan rijden.
Ik sta in Eemnes en ik heb geen trailer. Dus graag iemand die aan huis komt. Ik start nu L1 dressuur. Voor het springen heb ik al iemand die af en toe helpt. Het is dus geen bzwaar als de instructeur geen springles kan/wil geven.
Weet jij iemand?


MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 14:26

Kent iemand:
Tjarda Bleeker en/of Morgan Lashley??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers