Ankypad + peesjes van br??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Ankypad + peesjes van br??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 09:34

Via bokt hem ik een ankypad met bandages gekocht. De ankypad was voor Alja, maar die past niet bij haar rijbroek. Nu heb ik hem dus maar gehouden. Alleen wil ik er graag peesbeschermers en strijklappen bij.

Wie weet of de BR peesjesset erbij past?

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:50

Ik snap er eigenlijk bar weinig van je verhaal. Als ze passen dan passen ze toch? Nee maar ff serious..Ik denk dat je de kleur bedoelt, wat voor kleur is je Anky pad? En trouwens zwarte peesbeschermers passen wel overal bij!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:53

Het is zowiezo wel handig om de kleur van die ankypad te vermelden!!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:03

Verward Ik snap er niet veel van... Je had voor iemand anders een ankypad gekocht alleen die paste niet goed bij haar rijbroek Verward ? En nu wil je er peesbeschermers bij kopen Verward . En het maakt toch niet uit welk merk peesbeschermers je bij een ankypad hebt... Of bedoel je de kleiur?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:09

Als je slim bent koop je zwarte. Past bij elk dekje

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:11

Whahaha, de ankypad paste niet bij haar rijbroek *LOL*. Dan wil je vast niet weten hoe ik erbij loop Haha!.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:40

hahahah *LOL*
ik ook niej, wat maakt de kleur nou uit
beetje combinatie is leuk maar niet overdrijven Haha!:D

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:41

hahahaha ik ben dus eigenlijk ook wel iemand die daar op let jah maar mijn rijbroeken zijn zwart dus dat scheelt, ben nu wel benieuwd naar de kleur van je ankypad want die zijn er in weet ik veel hoeveel verschillende kleuren!

p.s: als ik alja was geweest had ik de pad genomen hoor, mooi excuus voor een nieuwe rijbroek !! Knipoog

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 14:22

Het was een dekje voor op wedstrijd. Dus dan is het écht wel belangrijk dat de rijbroek erbij past, anders staat het wel een beetje achterlijk op een wedstrijd. Maar daar vroeg ik ook geen commentaar op...

De ankypad is zandkleur (camel), van Br heb je ook een zandkleurige peesbeschermersset. Mijn vraag is dus of dat bij elkaar past.

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:30

joeylover schreef:
Het was een dekje voor op wedstrijd. Dus dan is het écht wel belangrijk dat de rijbroek erbij past, anders staat het wel een beetje achterlijk op een wedstrijd. Maar daar vroeg ik ook geen commentaar op...

De ankypad is zandkleur (camel), van Br heb je ook een zandkleurige peesbeschermersset. Mijn vraag is dus of dat bij elkaar past.



ja Haha! dit past bij elkaar

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 14:32

Bedankt! dan weet ik genoeg.

druipbles
Berichten: 60
Geregistreerd: 18-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:51

ik denk ook dat het wel past Haha!;)

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:22

Verder wel tevreden over de staat van het dekje? (van mij gekocht...)Voor een wedstrijd lijkt het me juist een goede kleur bij een witte rijbroek....

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 17:28

Aukie schreef:
Verder wel tevreden over de staat van het dekje? (van mij gekocht...)Voor een wedstrijd lijkt het me juist een goede kleur bij een witte rijbroek....


Jazeker!
Ik pb je wel even Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:52

zal me er ook ff mee bemoeien, joeylover had die ankyset gekocht voor mij via bokt en zij wou graag de bandages en ik de pad.
nu blijkt de kleur van mijn rijbroek toch niet goed te passen bij de pad en dat vind ik op een wedstrijd eigenlijk wel belangrijk.
daarom wil joeylover er nu does peesjes bijkopen en ze vraagt dus als BR die kleur te koop heeft in dit topic Haha!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:16

alja schreef:
zal me er ook ff mee bemoeien, joeylover had die ankyset gekocht voor mij via bokt en zij wou graag de bandages en ik de pad.
nu blijkt de kleur van mijn rijbroek toch niet goed te passen bij de pad en dat vind ik op een wedstrijd eigenlijk wel belangrijk.
daarom wil joeylover er nu does peesjes bijkopen en ze vraagt dus als BR die kleur te koop heeft in dit topic Haha!


idd