Trailerbodem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Trailerbodem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 15:32

Wie weet wat het kost om de trailerbodem te laten vervangen en waar je dat kan doen?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:43

De kosten weet ik zo niet, maar je kan een bodem laten vervangen bij een trailer/aanhangerbedrijd, zoals bv de Witte Smid.

Ken je iemand die erg handig is kun je het ook zelf doen hoor, bespaar je erg veel geld mee!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:58

ik weet wel dat je die platen gewoon kunt kopen, dacht dat je een plaat nodig had voor een bodem. (voor onze trailer tenminste wel). Kosten voor een plaat liggen dacht ik rond de 65 euro.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:27

kosten voor de plaat is niet het ergste, het hangt er van af hoe je trailer is opgebouwd of je makkelijk zelf de bodem eruit kunt halen.
Daarmee bedoel ik of de wanden OP de bodem staan of ERNAAST, dus dat de bodem wel of niet tussen de zijwanden ligt.
In het eerste geval moet heel de trailer uit elkaar (ook kap eraf etc) en dat is een k*tklus en in het tweede geval is een beetje handigheid genoeg...
Mijn trailer is net terug van revisie/restauratie en is helemaal uit elkaar geweest, das niet zo leuk voor mn portemonnee geweest Huilen want ik ben niet handig en moest het dus uitbesteden.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:10

Zelf bodem vervangen is lastig, maar als je een heel handig iemand hebt, is het wel te doen. Maar: pas goed op dat je de juiste houtsoort + dikte gebruikt. Als het minder sterk hout is, kan je paard erdoor heen zakken (met eigen ogen gezien bij een trailer met nieuwe bodem van 6 weken oud!) en dat wil je niet meemaken. Beste is ook om hem vloeistofdicht te laten maken zodat hij niet snel gaat rotten.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:46

Ik weet wel dat het aardig wat geld kost om een geheel nieuwe bodem erin te laten zetten.
Je kan het gewoon bijv. bij de titan laten doen .