pasvorm anky dressage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anky zadel een aanrader

Poll eindigt op

ja, want..
3 (37%)
nee, want..
5 (62%)

Totaal aantal stemmen: 8


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:48

Zie PB, maar goed, de pasvorm is bij veel van anky's eigen zadels aangepast. Dit varieerd van een klein beetje wol tot een rigoreuze verbouwing.


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:38

oa het helemaal leeghalen van de kussens en het veranderen van het singelsysteem. Slechte reclame voor je zadel, denk ik zo!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:14

Gerrie schreef:
ach dit is nog niet zo rigoureus hoor Haha!


En een ander singel systeem.gewoon recht naar beneden ipv schuin ?



Ik zeg al o.a. Haha!

Citaat:
En een ander singel systeem.gewoon recht naar beneden ipv schuin ?

Hebben ze wel gekeken of de boommaat wel klopte bij de maat van het paard??
Want van daaruit komen dit soort acties vaak weg!

Probeer maar eens een maat 38 in een 37 te stoppen..Kom je ook vaak met lapwerk niet helemaal tevreden uit..auw!


Maar boommaat kloppend of niet, we hebben het hier over een zadelmaker die de aanpassingen doet.
Niet over den "leek" als jij en ik!
Ik mag aannemen dat een man met praktisch levenslange ervaring hier toch wel ervaring mee heeft!

Ennuh als die zadels zo fantastisch waren, hadden ze wrsch. niet bij een ruitersportoutlet gelegen Bloos
Laatst bijgewerkt door Unity op 17-09-04 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:19

Anky hanteert volgens mij cm kwa boommaat. Das dus idd iets om aan een goede zadelpasser over te laten.

Het aanpassen van een nieuw zadel is in mijn ogen helemaal niet verkeerd. Niet ieder standaard zadel kan geweldig liggen op jou paard.

Ik vind echter dat je zon zadel niet moet verkopen als een zadel wat op ieder paard correct ligt.
Een beetje wol er uit, een beetje erbij kan geen kwaad. Maar als je grotere ingrepen moet gaan uithalen, denk ik dat je bij je eigen zadels moet gaan kijken of er wel iets klopt.

Het is niet voor niks dat er een nieuw model is/dat ze daar mee bezig zijn!!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:19

Malibu schreef:
Die vat ik ff niet... omdat het nieuwe model in de maak is, is het oude niet meer goed...

Dus nu de KN Tango uit is is de Symphonie niet goed meer Verward of begrijp ik je nu verkeerd (kan ook natuurlijk Haha! )

Ik zie ze ook bijna niet op marktplaats, dan lijkt het mij dat de meeste mensen er toch niet ontevreden over zijn...???


Normaal gesproken niet, maar in dit geval lag dat geloof ik iets anders. Bijna de Letterlijke woorden van IMO zeer betrouwbare bron.

En dat wil niet zeggen dat het zadel slecht is, maar bij The Tack Factory weten ze precies waar het aan schort. Dus doen ze wat je dan zou moeten doen, idd een nieuw zadel op de markt brengen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RoRo44 en 31 bezoekers