Luxe leren rijlaarzen probleem..merktips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Luxe leren rijlaarzen probleem..merktips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 16:50

Het is eigenlijk meer een luxe probleem.
Ik ben na veel gedonder met verkeerd aangemeten laarzen nu op zoek naar laarzen die echt super passen.
Ik ben net bij hypo hier in de buurt geweest en zoals ik ze wil ben ik 450 euro kwijt.. slik... mijn budget ligt rond de 350 en dat is wel het max.
Maar daarvoor wil ik wel een laars die buiten de standaard maten valt Mét dressuurboog. M'n keus was gevallen op de petri anky maar deze zijn niet op maat te maken (was een leuk prijsje, maarja). Ik ben nu alleen nog maar wezen kijken naar de petri en bedacht me dat er zoveeeel merken zijn dat er vast wel iets tussen moet zitten dat aan mijn eisen voldoet. Aangezien hier genoeg mensen zijn met lederen rijlaarzen doe ik mijn vraag hier

Ik zoek leren dressuurlaarzen. Voetmaat 39, kuitmaat 40 of 41 (ligt per laars anders) en hoogte 55. De laars moet een dressuurboog hebben en voor de rest heb ik de ballen verstand van leer, maar ik weet dat ik gewoon iets van kalfleer wil. De laarzen worden zowel bij training als op wedstrijden gebruikt...

Kom maar op met tips & ervaringen... ik word er moedeloos van Scheve mond

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 19:57

Mikkie schreef:
Ik heb DE tip voor je.

Ga naar Jo Viehoff in Landgraaf, daar kom je niet naar buiten zonder een paar laarzen dat absoluut helemaal past. (Houd wel je budget goed in de gaten) Als je wilt ga ik wel met je mee (je zou het eens niet kunnen vinden ofzo Tong uitsteken ) Jo heeft een redelijk assortiment rijlaarzen, maar geen Petri (hij is niet tevreden over de fabriek) Hij verkoop oa Königs en Cavallo.

www.ruitersportjoviehoff.nl


ik wil me ook niet doodstaren op hypoweert, juist omdat ik weet dat er zoveel mogelijk is... weet je ook wat voor merken enzo hij wel heeft??
Je moet zelfs mee, ik was al verdwaald naar jou toe *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 21:46

in roggel ben ik geweest..maar ik heb geen standaardmaat vandaar mijn probleem. De laarzen die daar te koop stonden waren 3 cm te laag.. In hamont ben ik nog niet geweest, ben bang dat ik die ook echt niet weet te vinden... Scheve mond

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 22:21

dankjewel Haha!

er zat helaas niks bij op die site... goeie kuit/hoogte combi maar toen was de voetmaat weer veeeeel te groot Scheve mond

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 22:38

hamont ken ik wel daar zit zo'n vrijmarkt op de zondag... leuk is dat altijd... maar de rest van hamont is zoo onbekend.. ik ga er maar eens met m';n vriendje langs denk ik..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers