Wat vinden jullie van 3 in 1 beschermers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat vinden jullie van 3 in 1 beschermers?

A. Ik vind het ook ondingen, bij mij zakken ze ook af
5 (17%)
B. Bij mij gaan ze ook al kapot
2 (7%)
C. Ik vind het hele fijne beschermers!!Niks geen problemen mee
21 (75%)

Totaal aantal stemmen: 28



Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:56

Ik heb de Eskadrons en de Actions veel gebruikt en heb er nooit problemen mee gehad, maar we gebruikten ze ook alleen om te stappen/ grazen aan de hand. Daarbij zijn ze nooit afgezakt of heb ik problemen met het klitteband gehad en dat terwijl het redelijk oude exemplaren waren.
Om ze voor het werk te gebruiken vind ik ze echter ongeschikt en wel omdat ze van neopreen zijn gemaakt. Neopreen is een stof die is ontwikkeld voor duikerspakken om warmte binnen te houden! Het spul ademt niet en hoopt juist warmte op, daar is het speciaal voor gemaakt. Voor mij daarom tijdens het werk bij voorkeur geen neopreen om de benen, jammer dat het gros van de beenbeschermers (en vooral de betaalbare, maar dus ook de dure van Eskadron en Action) met neopreen worden vervaardigd.
Op dit moment gebruiken wij wel een set 3-in-1-beschermers, de Aer-tec van Veredus. Ook van neopreen, maar zo ontwikkeld dat ze ademend zijn. Het verschil is duidelijk te merken!
Volgende maand ben ik van plan om in Duitsland écht goede beenbeschermers te gaan shoppen, niet van neopreen dus en inderdaad ook geen 3-in-1 maar wel volledig rondom bescherming.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:25

essie79 schreef:
Wat had je in je hoofd om te kopen?


Tja, ik weet de naam niet uit m'n hoofd maar het zijn SGW-beschermers die ademen en niet van neopreen zijn. Duits merk, nog nooit in Nederland ergens tegengekomen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:30

Bij mijn weten zijn de beschermers van N.E.W. ook níet van neopreen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:58

essie79 schreef:
maar wat is nu precies het voordeel tov peesbeschermers?


Bescherming rondom het hele been (ook voorkant), bescherming om de kogel, minder kans op drukplekken (bij Eskadron- en -achtige peesbeschermers heb ik die al vaak gezien).

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jannie79, Jennii92 en 112 bezoekers