medische dingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

medische dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 20:22

ik weet niet of ik deze hier moet plaatsen of bij de andere topic?

maar ik wil zo veel mogelijk te weten komen over paardenziektes enz, en over giftegen planten voor paarden.Wie weet hier een site over? want ik ben bezig met een medische boek.(niet voor om te verkopen) maar voor mezelf als ik een paardje heb

ok ik kan een boek kopen erover. maar toch ik ben nu hart aan het sparen en ik kan het boek ook kopen als ik me pony heb maar toch.Wie kan me helpen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:25

Kijk eens op MD bij de sticky's, zoek eens op Google etc. Lachen
Haal een goed boek uit de bieb, lees medische artikelen in bijvoorbeeld de Bit etc.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:36

De paardenencyclopedie van Josee Hermsen is ook een echte aanrader, daar staat echt heel veel info in! En wat Amethyst zegt zijn ook goeie tips, zou allereerst eens de bieb in de buurt doorspitten op medische info, meestal is daar al veel te vinden!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 20:42

dat heb ik al gedaan en kan niet egt iets vinden over ziektes van paarden en over giftegeplanten Verward we hebben niet zo goede bieb op zulke dingen

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:48

willeke16 schreef:
dat heb ik al gedaan en kan niet egt iets vinden over ziektes van paarden en over giftegeplanten Verward we hebben niet zo goede bieb op zulke dingen


Probeer dan de Paardenencyclopedie bij een boekhandel te halen ofzo, of een ander boek, is altijd handig om te hebben, en is een eenmalige investering!

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:17

Op internet vind je in het Engels ladingen sites over deze onderwerpen. Gewoon even google gebruiken, je zal verbaasd zijn over het enorme aantal hits Lachen. Zit heel veel echt goede informatie tussen.