Bus- of watertrens en KK of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Bus- of watertrens en KK of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 19:25

k Ga binnekort een nieuw bit kopen maar zit te twijfelen tussen een dubb. gebroken watertrens van KK (argentaan --> 60% koper of aurigan --> 80% koper) en een dubb. gebr. bus- of watertrens van Horse&More (materiaal: kupfer+ --> 90% koper). Lijkt volgens sommigen op KK, maar anderen zeggen weer dat het wel degelijk uitmaakt of je een échte KK neemt.
Wat zouden jullie doen? Een bus- of een watertrens en een echte KK of niet (de bustrens van KK valt een beetje buiten m'n budget Scheve mond dus dat is geen optie ..).


Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:06

Dat KK bitten super zijn was ik al achter Haha! maar is het nou zo'n groot verschil met andere dubbelgebroken bitten met koper erin? Zo ja, zou jij dan een conrad ultra of een gewone ultra nemen? En zo niet, zou je dan bus- of een watertrens kopen?

Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:19

Dank jullie wel voor de reacties ! Is het niet zo dat een bustrens wat stabieler ligt dan een watertrens?
Het verschil tussen de conrad ultra en de ultra is volgens mij dat de conrad een wat andere vorm heeft (het is ook een nieuwer model dacht ik).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, NinaZ, Paardengek81 en 11 bezoekers