hoe pony slanker krijgen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

hoe pony slanker krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 15:38

mijn pony is nogal dik terwijl ze niet zoveel eten krijgt meer minderen in eten kan echt niet maar dunner krijg ik haar echt niet het is ook niet zo dat ze te weinig beweging krijgt ofzo, ik minstens 4x per week en ze staat iedere dag 5/6 uur buiten. heeft er iemand een idee om haar dunner te krijgen?



x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 20:59

lageveld schreef:
Om hier over te oordelen is het van belang om de pony te zien en te weten hoeveel deze momenteel te eten krijgt. Het maakt nogal uit of ze die 5/6 uur in een vette wei staat of in een zand-paddock met een beetje hooi.


ze staat gwoon op het zand met alleen water, verder krijgt ze 2 plakjes hooi per dag en brokken en haver dah doen wij met bakjes die zijn niet zo groot oets groter dan n boterbakje, brokken 2 bakjes en haver 4.

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 14:19

bedankt voor de tips! maar meer beweging is logisch alleen heb ik niet de tijd om iedere dag een uitgebreide buitenrit te gaan maken, ik rij min. 4x per week en meestal springen zeker nu we niet meer voor afdelingsdressuur hoeven te oefenen. owja en tijd maken lukt ook niet want mijn agenda is iedere week vol.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 bezoekers