pensionstal delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

pensionstal delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 20:19

wie kent de stal van cees poot. wie kan me daar meer over vertellen. hoe het daar is enz.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:27

ik heb daar gestaan met mijn paard en sta nu bij de buren (prometheus ruitersport) en heb nog steeds een heel goed contact met de familie Poot en de mensen die er staan. Ik ben verhuisd omdat de manege een binnenbak heeft.
Voor de prijs die je er betaald is het een supergoede accomodatie, het is geen vijfsterrenstal maar daar betaal je ook naar. De paarden worden 3 keer per dag gevoerd. zomers de keus tussen alleen overdag op 't land (in kleine groepjes) of dag en nacht (ligt wat verder weg)
de bak is supergoed te rijden. en er wordt altijd met je meegedacht. Er worden wel wat werkzaamheden van je verwacht, zoals in keer in de 8 weken het terrein vegen en helpen hooien, maar ik vind die stal echt een aanrader! voor meer info kun je PB-en

prompter

Berichten: 11069
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:32

Ik ken de stal niet, maar de man wel, het is een collega van me. prima man Lachen.

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:42

ben er geweest en zag er idd erg goed uit ,zkr voor de prijs aardige mensen goede rijbak en mooie ruitrpaden in de buurt zeggen ze OK dan!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:44

er is alleen maar een klein parkje naast waar je in het gras kan rijden, als je hard draaft ben je in 10 minuten terug, maar zeker in de randstad is alles beter dan niets

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:47

oh okee verkeerd ingelicht,maar dat zal ook wel meespelen met de prijs,maar iig thnx OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:46

Ik dacht dat recreatiegebied Midden Delfland daar vlakbij lag? Mijn vriend zei laatst dat hij daar was wezen paintballen en dat het daar vlakbij was.
Loontje staat trouwens bij Poot.

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:52

Naast het terrein ligt een klein 'bos' en daar kun je inderdaad paintballen. Mijn verzorgpaard staat bij Cees Poot en ik heb het daar best naar mijn zin. Er is in de buurt niet zo heel veel te rijden (parkje is op zich best leuk) en zoals petrabonanza ook al zei, is in de randstad alles mooi meegenomen. In de TU-wijk (die vlakbij ligt) kun je ook best leuk rijden. je moet gewoon net de paden een beetje weten.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:16

Vanuit dat parkje kan je via de (blauwe fietsbrug) zo door naar midden delfland.
Wij hebben dat eens gedaan en heben het pad voor het spoortunneltje genoemen en zijn 2 uur onder weg geweest.Dus als je een paardje met lef hebt kom je een heel eind.
By the way ik sta er prima naar me zin.Kan cees al vanaf mijn schooltijd en vind het een prima man die je altijd helpen wilt,mocht je ergens mee zitten.
Er wordt altijd aan iedereen gedacht en meegedacht.
De sfeer onderling is ook prima.Iedereen zegt altijd gedag en ik heb er nog geen ruzie of wat dan ook mee gemaakt(zal er misschien wel wezen maar merk er niks van).
Dus voor dat geld wat je betaald is het allemaal goed te doen.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:30

Vind het ook een prima stal! leuke mensen daar, mooie boxen,grote buitenbak. en de prijs die je betaalt is zeker te doen! zou het leuk vinden hoor als je daar ook gaat staan natas Haha!