Ben ik te kritisch tegen verzorgers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:07

Aan het verhaal te horen ligt het niet aan jou. Ik zou het zelf niet bedenken om met mn verzorgpaard er met zn tweeen op gaan zitten (hij heeft rugklachten). Naar buiten gaan hoef ik niet te vragen, maar dat is een keuze van de eigenaresse, dat kan natuurlijk verschillen. Weet je wel zeker dat je er heel duidelijk over bent geweest? Sommige mensen snappen zulk soort dingen niet in een keer. Dat ze niet mogen rijden, dat zeg je niet om hun te pesten, maar vanwege de rug van je paard. Heb je dit ook duidelijk gemaakt aan de verzorgsters?


xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:12

Dat kan je er ook bij zeggen. Ookal lijkt hij/zij alles best te vinden wil ik toch niet dat je dit of dat doet. Succes

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:13

Raar hoor. Ik zou dat zelf nooit doen. Maar het ligt in ieder geval niet aan jou. Gewoon goed doorzoeken, degene die jij zoekt is er zeker. Genoeg mensen die wel goed voor hun verzorgpaard willen zorgen.

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:37

Ik denk niet dat je door een bijdrage te vragen een betere verzorgster zal vinden. Mijn verzorgpaard had eerst een verzorgster die ervoor moest betalen, maar die kwam vooral om te rijden. En is uiteindelijk ook gestopt. Ik hoef nu niets te betalen omdat de eigenaresse het belangrijker vindt dat er goed voor dr paardje wordt gezorgt dan dat er wordt betaald.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joanne_, judithM, laran, wodant en 135 bezoekers