NOODKREET !!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

NOODKREET !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:06

Hey Iedereen,

Hier even een enorme noodkreet van mij.

Ik ben door de organisatie van het EK Tennessee Walking Horses gevraagd om te komen fotograferen op vrijdag 9 t/m zondag 12 september in Alpenrod Duitsland.

Omdat ik dit niet alleen aan kan, heb ik voor dit evenement hulp nodig: iemand die op vrijdag t/m zondag kan assisteren met allerlei werkzaamheden. Ik had hiervoor iemand gevonden, maar die heeft helaas wegens omstandigheden vandaag nog moeten afzeggen.

Hierdoor ben ik niet alleen mijn assistent kwijt, maar ook mijn vervoer naar het evenement en als ik niemand meer kan vinden, moet ik het hele gebeuren afblazen. Degene die het organiseerd is vandaag al vertrokken, dus ik kan ook met haar geen contact meer opnemen over deelnemers uit nederland waarmee ik eventueel mee zou kunnen rijden en er is geen openbaar vervoer verbinding.

Daarom ben ik met een noodkreet op zoek naar iemand met rijbewijs + auto die op a.s. vrijdag middag met me wil vertrekken om een paar waanzinnig gave dagen te beleven in Duitsland.

Alle onkosten worden natuurlijk vergoed en daarnaast gaat ook in ieder geval 10% van de winst naar jou toe (afhankelijk van hoeveel winst we maken kan dat ook meer worden).

Dus wie zou mij enorm uit de brand willen helpen???????

E-mail even naar: info@hypofocus.com of reageer hier.
Bellen mag ook (maar vanwege school kan het zijn dat ie donderdag uit staat): 06-24228766

groetjes,
Femke

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:14

Kan je geen contact opnemen met de fokker in Belgie? Of de nederlandse vereniging?
Je hebt er niks aan..maar was iets voor mij geweest.. ga de 11e met vakantie..

Aanvulling op bericht hieronder: ik wist niet dat dat 1 en dezelfde was...
Laatst bijgewerkt door Branca op 08-09-04 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:17

Dat staat hierboven al: die is dus vandaag al vertrokken... en zij is óok van de nederlandse vereniging.. dus ik heb een probleem....

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:18

kan zo ver helaas niet rijden , in ieder geval succes
er is vast wel iemand die zin heeft in een te gek weekend
kijk eens bij de tenesse walking horse eigenaren op bokt
zit er in ieder geval een in den haag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:30