Paardencrematorium??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xito
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: rotterdam

Paardencrematorium??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 23:06

Mijn vriend moet z'n paard in laten slapen en nu ben ik op zoek naar een crematorium waar ze paarden kunnen cremeren.Heeft iemand misschien een adres of telefoonnummer voor mij?Het mag ook gerust in Belgie of Duitsland zijn.Ik heb begrepen dat het in Nederland officieel nog niet is toegestaan maar dat het toch word gedaan.Er schijnt er eentje in Wolphaartsdijk te zitten maar ik kan niet achter de naam of het adres komen!Hopelijk is er iemand die me kan helpen
Alvast Bedankt

Huilen


xito
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 21:49

hoi allemaal ik had een vraag gesteld of er iets was tegen stro eten, jullie hebben me goed geholpen ga eerst wat dingen uitproberen als dat niet werkt ga ik toch maar over op vlasstrooisel o.i.d hartelijk bedankt groetjes OK dan!


xito
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 21:53

nog bedankt voor het reageren over paardencrematoriums. ik heb er 1 gevonden in nederland mijn paard is 157cm dat gaat nog net paarden groter dan 160cm zouden ze in stukken moeten zagen anders past hij de oven niet in geen leuk idee.30 kilo as is best veel wat voor urn moet ik dan kopen?! Huilen

xito
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 22:36

In roermond zittïe wel 2 1\2 uur rijden maar dar hebben we er wel voor over dat is nog het laatste wat we voor hem kunnen doen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009 en 40 bezoekers