Ba(a)len, vervoersprobleem :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Ba(a)len, vervoersprobleem :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:10

Een tijdje terug heb ik de "eet jij gebak met Coby van Baalen" prijsvraag gewonnen van Imperial Riding OK dan! Echt helemaal tof. Omdat ik de datum waarop het eigenlijk was (juni) niet kon (buitenland) is het verzet... Nu heb ik de mogelijke data binnen en dat is of aankomende maandag, dinsdag, of volgende week dinsdag...

Het lijkt me dus heel tof om mijn eigen paard mee te nemen. Mijn stiefvader had al aangeboden om dan maar mee te gaan en te rijden (ik heb zelf geen rijbewijs E), maar die heeft dus 2 weken terug zijn pols gebroken Boos! (mijn ouders konden dus ook niet op vakantie).

Ik heb al in het rondgekeken, maar het blijkt dus niet mogelijk te zijn om ander vervoer te regelen Boos!

Een trailer van 1200kg max gwicht zou nog achter de auto met alleen een B rijbewijs kunnen, maar die is weer nergens te huur :-/ Andere optie is bestelbus + trailer huren, maar dat wordt wel weer erg duur...

Ik weet nu niet zo goed wat ik zal doen. Mag ook op een paard van hun, wat natuurlijk ook leuk is, maar het leek me juist zo gaaf om het met mijn eigen ventje te doen...

Iemand nog andere suggesties?

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:11

Vrachtwagentje huren?
helaas, wij kunnen je ook niet van dienst zijn. Of Hielke heeft nachtdiensten of we zitten in Italie.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:52

Er bestaat ook zo iets als een paardentaxi. Misschien zou je die eens kunnen bellen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:00

Ik heb een BE rijbewijs en rij regelmatig met de trailer, dus ik zou je eventueel van dienst kunnen/willen zijn als chauffeur.
Dan zul je wel zelf een auto + trailer moeten regelen, want daar kan ik je helaas niet aan helpen. (De auto die ik normaal gesproken gebruik is doordeweeks niet beschikbaar en ik heb liever geen vreemde paarden in mijn trailer).

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:02

inderdaad ik zou als ik van jou was eens naar taxipost bellen !
zij vervoeren paarden naar overal ! ik weet helaas het nummer niet !

groetjes

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:03

sorry paarden taxi ipv taxipost

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:03

luuntje schreef:
Er bestaat ook zo iets als een paardentaxi. Misschien zou je die eens kunnen bellen.
Dacht ik ook aan volgens mij zijn die geen eens zo duur. En anders proberen al je paardenkennissen te porren. T is dat ik geen trailer/rijbewijs heb want kan mij voorstellen dat zo'n les leuk is om toeschouwer bij te spelen. He succes.

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:11

paardentaxi is niet te betalen voor gewone stervelingen zoals ik.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 17:25

Heb ik inderdaad even naar gekeken, maar om 100+ euro uit te geven voor een paar uurtjes heen en weer vind ik weer iets te veel van het goede.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 17:27

Margreet schreef:
Ik heb een BE rijbewijs en rij regelmatig met de trailer, dus ik zou je eventueel van dienst kunnen/willen zijn als chauffeur.
Dan zul je wel zelf een auto + trailer moeten regelen, want daar kan ik je helaas niet aan helpen. (De auto die ik normaal gesproken gebruik is doordeweeks niet beschikbaar en ik heb liever geen vreemde paarden in mijn trailer).



Aardig aangeboden, maar ik denk dat ik het niet echt voor elkaar krijg dat mijn stiefvader zijn gloednieuwe auto aan een wildvreemde uitleent. Krijg hem zelf al nauwelijks mee Knipoog

mmouse

Berichten: 547
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:12


manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 23:26

Thanks! Lijkt erop dat een stalgenootje voor me gaat rijden! Maar ik hou dat zeker in mijn achterhoofd, ook voor volgende keren.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 00:16

hoi
ik weet niet waar je naar toe moet en hoelaat maar misschien kan ik je van dienst zijn voor een leuk afgesproken tarief?
ik heb een auto en trailer..............

ik hoor het wel.........

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:55

Citaat:
Aardig aangeboden, maar ik denk dat ik het niet echt voor elkaar krijg dat mijn stiefvader zijn gloednieuwe auto aan een wildvreemde uitleent. Krijg hem zelf al nauwelijks mee


aan Margreet kan ie zijn splinternieuwe auto gerust uitlenen hoor, geloof mij maar! Ik leen mijn auto + trailer ook rustig aan haar uit.

Helaas heb ik de auto door de week ook gewoon nodig voor m'n werk, dus mijn auto is geen optie

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 10:36

smurf schreef:
aan Margreet kan ie zijn splinternieuwe auto gerust uitlenen hoor, geloof mij maar! Ik leen mijn auto + trailer ook rustig aan haar uit.


'Tis mijn auto niet, dus daar heb ik (helaas) weinig over te zeggen... Maar goed, het ziet er naar uit dat ik uit de brand ben (fingers crossed) dankzij een stalgenoot.

@ naadje24. Hou ik ook in mijn achterhoofd. Weet het een en ander zelf ook nog niet precies.

Ik heb overigens maar besloten dat het 21 September wordt, anders is het wel heel kort dag. Heb er nu wel helemaal zin in... !