headshaker heeft iemand daar ooit van gehoord?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antheman

Berichten: 11829
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:58

Ik heb er een!
Zoekfunctie gebruiken, best veel topics over geweest. Jer kunt ook zoeken op hooikoorts



Antheman

Berichten: 11829
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:13

Andor is allergisch voor gras.

Antheman

Berichten: 11829
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:32

Citaat:
een paard wat een headshaker is, is deze met de goede rijtechniek wel goed te rijden of ook niet? tenminste als het om bijv. een pollenallergie of zonneallergie gaat als een paard goed geconcentreerd aan het werk is kan het dan zijn dat hij met de juiste ruiter na een tijdje niet meer schud of blijft de pijn in zijn hoofd .



Ik denk dat zelfs Anky mijn Andor niet goed doorgereden kreeg. Het is bij Andor echt geen rijtechnisch verhaal geweest. Hij heeft een pollenallergie, Faculteit heeft ook vastgesteld dat hij een headshaker is. Ze gaven ook aan dat ze niet wisten wat er mee te moeten.
Ik ben in het alternatieve cirque gaan shoppen en dat heeft Andor geholpen. Hij was de hele dag zooo druk met zijn hoofd en hij had erge last van zijn neus. Er moest overal aan geveegd worden met zijn neus.
Dat kon de fiets zijn, de billen van zijn maatje, maar vooral ook zijn eigen voorbenen.

Je kunt je vast voorstellen dat een paard wat ernstige jeuk heeft aan zijn neus, hieraan gaat kriebelen. Tel daar een galopje bij op en je ligt samen op de grond! Echt waar hoor.

Er zullen heus paarden zijn die schudden om er onder uit te komen, maar dat was bij Andor dus echt niet het geval!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel en 30 bezoekers