ervaring met "de paardenhoop"???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

ervaring met "de paardenhoop"???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 14:24

Omdat ik Thun a.s. zomer 2 weekjes vakantie gun als ik zelf ook op vakantie ben wil ik hem misschien naar de paardenhoop brengen.
Ze zeggen dat het niks kost. Verder klinkt het heel leuk, maar dat er geen prijs aan verbonden is staat me een beetje tegen (is toch vreemd???) Wie heeft er ervaring met "de paardenhoop"???


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 14:42

ja precies, ik dus ook.....heb zo'n vaag vermoeden dat het een paar pennymeisjes zijn met een rijke papa en mama en een weilandje achter hun huis....


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 14:54

Thunder is 2, dus ik doe eigenlijk nog heel weinig met hem, en aangezien alle paarden van de zomer naar buiten gaan, behalve hij omdat ie een hengstje is (mag ie alleen op vaste tijden, maar ik ben er niet dus kan ie helemaal niet naar buiten). erder is hij wel gewent om met andere pony's (ruinen/hengsten) te staan.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 21:35

Heb besloten dat ik het niet doe, lijkt me nogal logisch waarom.....En waarschijnlijk komt Thunnie van de zomer lekker 2 weken bij Naiade hier op bokt te staan en daar heb ik eigenlijk een stuk meer vertrouwen in Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 6 bezoekers